Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه نمایشگاه چهل سال دستاوردهای بسیج استان همدان حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئییس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه گذشته با حضور در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان همدان که در تالار قران این شهر برگزار شده بود، ضمن بازدید از تک تک غرفه ها با غرفه داران بسیجی گفتگو و در جریان فعالیت های اقشار بسیج در حوزه های مختلف قرار گرفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها غرفه ای که رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی در غرفه آن نشست، سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع استان همدان بود.

بعد از اینکه سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان و سردار فرجی جانشین سپاه انصار الحسین ع از غرفه فضای مجازی بازدید کردند، حسین ربیعی، سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع استان همدان از اقدامات و فعالیت های این سازمان گزارشی را ارائه داد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه انصار الحسین ع استان همدان با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه بسیاری از حوزه ها را در نوردیده گفت: ضرورت دارد در چنین فضایی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد بیش از پیش تشکیلاتی و منسجم فعالیت داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از گزارش خود از ضرورت ایمن سازی و مصون سازی فضای مجازی سخن گفت و همچنین در ادامه به تشکیل کردان های سایبری در فضای مجازی سپاه همدان اشاره کرد که مورد استقبال و نظر مثبت سردار سلیمانی قرار گرفت.

در ادامه خبرنگار یکی از رسانه ها از اهداف و اقدامات سازمان بسیج در حوزه فضای مجازی سوالی کرد که سردار سلیمانی در جواب به خبرنگار گفت: هر آنچه را که ما می خواستیم بگوییم مسئول فضای مجازی سپاه همدان گفت و نظر من همان نظر آقای ربیعی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی