Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امام جمعه بجنورد گفت: حضور به موقع مردم در صحنه های حساس انقلاب، بزرگترین سرمایه برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، امروز ( ۸ آذر) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی، گفت: باید در همه حوزه های سیاسی، فرهنگی، فردی، خانوادگی و اجتماعی تقوا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در زندگی نباید از معنویت، معرفت، مبدا و معاد غافل باشیم، افزود: خانواده ها باید از همین کودکی فرزندان خود را با خداشناسی، معادباوری، فروع و اصول دین آشنا کنند، چرا که اثرات مثبت آن در آینده نمایان خواهد شد.



آیت الله یعقوبی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، اظهارداشت: این اتفاقات فتنه دشمن برای ملت ایران بود که به حمد الهی، هدایت های رهبری و بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران، در نطفه خفه و تبدیل به فرصت شد.



نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: حضور به موقع مردم در صحنه های حساس انقلاب، بزرگترین سرمایه برای کشور است.



وی افزود: مردم ما فداکار، ایثارگر و همیشه در صحنه اند لذا باید قدر بدانیم و به مشکلات آن ها رسیدگی کنیم.



آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمن فتنه سازی کرد و ملت ایران به واقع فتنه سوزی و حماسه سازی کرد.



وی افزود: ملت ایران در طول 40 سال پیروزی انقلاب، چهار فتنه بزرگ جنگ تحمیلی، کوی دانشگاه، انتخابات 88 و فتنه اخیر را به خوبی مدیریت کردند و سربلند بیرون آمدند.



امام جمعه بجنورد اضافه کرد: دشمن برای انتخابات پیش رو نیز برنامه ریزی کرده که فتنه جدیدی ایجاد کند، ملت باید هوشیار باشند و با بصیرت و گوش به فرمان رهبری در میدان حاضر شوند.



وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه نباید در زندگی اجتماعی و فردی شتاب‌زده باشیم، گفت: باید با صبر و متانت زندگی را مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم.



آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: کسانی که با شتاب  و عجله کارهای خود را پیش می‌برند در نهایت با گرفتاری و مشکل مواجه می‌شوند.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات مساجد فهما راهپیمایی بجنورد خراسان شمالی خطبه نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها