Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دژکام گفت: نخستین قدم استحکام قدرت ما در عرصه بین الملل، تقویت ایمان به قدرت خدای بزرگ است که اگر این قدرت نباشد، از دست موشک هم کاری بر نمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آیت الله لطف الله دژکام» امروز (8 آذر) در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت مقابله با کفر و نفاق از سوی مومنان گفت: مومنین باید همواره در مقابل نقشه های کفار و نفوذ منافقان هشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز ادامه داد: در جهت یابی های سیاسی امروز حتی اگر پدر مومنی می بیند که فرزندش راه کفر را می رود، باید در مقابلش بایستد.

وی تاکید کرد: ایستادگی در مقابل کفر، مصداق ایمان است و از اصول و ویژگی های منتظران امام زمان (عج) نیز می باشد و به گفته امام حسن عسگری (ع)، وقتی غیبت این امام طولانی می شود، بسیاری از این راه باز می گردند.

امام جمعه شیراز با اشاره به وقایع اخیر در شیراز گفت: اینکه در این وقایع، شاهد به آتش کشیدن مساجد بودیم، یعنی عده ای با اصل قضایا مشکل دارند و از همین راه انتظار برگشته اند و پای حرفشان نمانده اند.

آیت الله دژکام ادامه داد: اما بر ماست که با تمام توان و وجود تا آخر پای ولایت اهل بیت و عهد خود به آنها بمانیم و آنها که پای حرفشان می مانند، همان هایی هستند که خدا ایمان را در قلبشان نوشته و روح ایمان در دلشان زنده مانده است.

وی تاکید کرد: مومنان باید ضمن اینکه خود پای عهدشان می مانند، دیگران را نیز موعظه کنند اما شاید هم در این میان عده ای فریب بخورند که مسئولیتش پای خودشان است.

امام جمعه شیراز با تاکید بر لزوم برخورداری از قدرت در سیاست بین الملل عنوان کرد: اینکه امروز، کشور ایران اسلامی با قدرت در دنیا حرفی در مورد سیاست و یا ساخت موشک می زند یعنی قدرتش دارد که این قدرت را از لطف و توکل خدا دارد.

آیت الله دژکام افزود: امروز در این عرصه سیاسی در جهان که قدرت از اهمیت بسزایی برخوردار است باید مبادی قدرتمان را مستحکم کنیم و نخستین قدم این استحکام، تقویت ایمان به قدرت خدای بزرگ است که اگر این قدرت نباشد، از دست موشک هم کاری بر نمی آید.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: ملت ما هر زمان که دری بسته می شد و در طول جنگ تحمیلی و 40 سال نبرد سیاسی و امنیتی همواره با اتکاء به این قدرت خداوند بر مشکلات فائق شده است.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات فهما راهپیمایی مساجد خطبه های نماز جمعه قدرت سیاسی امام جمعه شیراز نماز جمعه شیراز شیراز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد