Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره)به سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و افزود: این عالم دینی، یک مظهر ظلم ستیزی در برابر رژیم پهلوی بود و نمایندگان مجلس باید ظالم را به ستوه بیاورد.

وی تاکید کرد: رضاشاه در برابر شهید مدرس ایستاد و هر کاری کرد تا این سید نماینده را ساکت کند اما نتوانست و نام مدرس در تاریخ ماندگار شد و رژیم پهلوی مورد نفرت مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس تاکید کرد: نماینده باید مومن ، بصیر و هوشیار باشد و مجلس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد تا آبرو برای نظام و شهیدان و امام باشد و این مسائل در مجلس باید این بار بیشتر از گذشته مورد بیشتر تاکید قرار گیرد.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: با توجه به گام دوم ، باید بیشتر به ارزش‌ها توجه شود و به بازیهای جناحی و سیاسی توجه نشود و  مردم مجلس انقلابی می‌خواهند و این بستگی به تلاش مردم است.

نکونام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نصرت الهی بود که امام راحل بارها آن را مورد تاکید قرار دادند و در این 40 سال نیز نصرت پروردگار شامل حال این انقلاب شده است.

به گفته وی، مسائل قرآن را باید به روز باشد و فهم به روز قرآن بیانگر آن است که انسانها از قرآن نیز باید درک به روز داشته باشند.

وی به سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع )اشاره کرد و گفت: هر کس به حق پیوست ، عزیز شد وهر کس در برابر حق ایستاد ذلیل شد و این راهی است که ائمه اطهار(ع) به شیعیان آموخته اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به اعتراضات آبان 98 اشاره کرد و گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا به انقلاب ضربه بزنند اما این مردم بصیر به این قائله دشمن پایان دادند.

نکونام، با بیان اینکه مطالبات مردم باید از مسیر قانونی پیگیری شود، افزود: مسئولان باید توجه کنند تصمیم‌هایشان پخته باشد و با نیازهای جامعه و واقعیت ‌ها همخوانی داشته باشد.

به گفته وی، دشمن سال‌ها برای این فتنه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود و برای قدم از آن برنامه‌های معین داشت و عربستان، آمریکا و دیگران نیز در این فتنه برنامه‌ریزی داشتند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، ضربه پایانی را به دشمنان وارد کرد و برنامه‌ریزی پیچیده دشمنان، با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در راهپیمایی، خنثی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان نباید در تصمیمات خود بهانه به دشمن بدهند و تصمیمات باید با نیازهای جامعه و واقعیت ‌ها همخوانی داشته باشد و مسوولان در مساله اخیر شجاعانه معایب و اشتباهات تصمیمات خود را بپذیرند و از همه مهم‌تر اینکه، تصمیم آن‌ها از افزودن بر مشکلات مردم جلوگیری کند و باری بر مردم اضافه نکند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه محمدعلی نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه شهرکرد چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی