Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارژنگ عزیزی پیش از ظهر جمعه در کارگاه آموزشی حمایت‌های قانونی بیمه بیکاری در شرایط بحران عنوان کرد: همواره در کشور ما در اکثر حوزه ها بیش از آنکه برای پیشگیری هزینه کنیم برای درمان هزینه می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه اشتغال هم باید قبول کرد از دست دادن شغل و استفاده از بیمه بیکاری معلول است نه علت و به همین دلیل حمایت باید بیشتر متوجه حفظ تولید و اشتغال واحدهای اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی ادامه داد: برای همین منظور اولویت مهم مسئولان استان از ابتدای سال جاری حفظ تولید و اشتغال واحدهای اقتصادی موجود، افزایش ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت واقعی کار می‌کنند و در نهایت احیای واحدهای راکد بوده است.

وی اضافه کرد: انجام این اولویت‌ها با عنایت به سرمایه گذاری‌های انجام شده آسانتر از سرمایه گذاری جدید است ولی در حین حال برای حمایت از سرمایه گذاری های جدید نیز استان با به حداقل رساندن بروکراسی اداری نهایت اهتمام را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: برای نمونه برابر تفاهم نامه‌ای که استاندار اردبیل با بانک‌های عامل کشور در تابستان امسال داشتند تامین منابع مالی بنگاه‌های اقتصادی استان در قالب تسهیلات بانکی تا سقف ۷۶۰۰ میلیارد تومان تعهد شد.

عزیزی افرود: خوشبختانه نتیجه تلاش استاندار و مسئولان استانی این بوده که اگر در برخی استان‌ها آمار استفاده از بیمه بیکاری به ۳۵ درصد افزایش یافته ولی در استان اردبیل این افزایش به یک درصد هم نرسیده است.

کد خبر 4783791

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل واحد های تولیدی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند شهرکرد قیمت بنزین بنزین اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن شرق زنجان با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحد های مسکونی و تامین زیر ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود، گفت: تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکتهای خدمات رسان در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساختها شتاب می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع ترین زمان ممکن زیر ساخت‌ها برای پروژه های قابل تحویل تامین شود، گفت: از مدیران شرکتهای خدمات رسات رسان انتظار می رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم.

در ادامه کارگزار پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان، بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: از متقاضیان درخواست می شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها، در واریز آورده ها همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده ها توسط متقاضیان است.

کد خبر 6100449

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال منوط به احیای اصول اقتصادی قانون اساسی است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی