Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: قرآن کتاب رشد، تربیت، تعالی، قانون و اخلاق است.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با بسبجیان عنوان کرد: بسیج همواره در همه برهه‌ها برای کشور کار‌های زیادی انجام داده است و  حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی بالاتر از کار‌های امنیتی بود دشمنان در خارج از کشور اتاق فکر تشکیل داده بودند و نقشه‌های بسیاری برای ضربه زدن به کشور کشیدند، اما این نقشه‌ها با حضور به موقع مردم نقش بر آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی افزود: مردم این استان یک بار در تشییع پیکر شهید ایرج جواهری و یک بار دیگر در راهپیمایی بصیرت و حمایت خود را از انقلاب و رهبری نشان دادند.

آیت الله علما بیان کرد: آتش زدن و تخریب همانگونه که رهبری فرمودند کار اشرار است و ایشان این مسئله را توطئه وسیع خطرناک تعبیر کردند.

او افزود :کمی و کاستی‌هایی و بی تدبیری‌هایی وجود دارد، اما حفظ نظام و اسلام از واجبات است و حساب امام و اسلام از این مشکلات جداست مردم گله‌مند بوده و هستند امابرای حفظ نظام و انقلاب آمدند.

انتهای  پیام/ز


 

مردم برای حفظ نظام و انقلاب آمدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پروش یک تکلیف ملی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال گذشته وقتی به شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش دادم به من گفته شد این نخستین گزارش وزرای آموزش و پرورش از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پروش است.

به گزارش ایسنا، هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
یکی از موضوعاتی که در این دیدار مورد اشاره رهبر انقلاب قرار گرفت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پروش بود: «ما در گذشته، چند سال این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو، درش را هم بستیم! هیچ تحرّکی انجام نگرفت، [لذا] ضرر کردیم. آن چند سالی که سند تحوّل جدّی گرفته نشد، پیشرفتی پیدا نکرد، ضرر کردیم. خب حالا بحمدالله شنیدم که سند، هم مورد بازنگری قرار گرفته، که رو به اتمام است و در حال نهایی شدن است، هم «نقشه‌ی راه» برای اجرای آن آماده شده، که اینها همه مهم است. بخصوص این نقشه‌ی راه برای اجرای سند خیلی مهم است؛ بدانیم این سند را چه جوری بایستی عمل کنیم که در تمام سطوح آموزش‌وپرورش اثر خودش را ببخشد؛ این خبر خوبی است. نگذارید وقفه ایجاد بشود و کار را به طور جدّی پیش ببرید.»
به همین مناسبت دکتر رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR اظهار کرد: این سند، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، نه تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش. یکی از بازیگران این عرصه خود وزارت آموزش و پرورش است. فصل هشتم سند که نگاشت نهادی سند است، در بخشی تأکید دارد که همه‌ی دستگاه‌ها و نهادها بویژه رسانه ملّی در اجرای این سند تکلیف دارند.
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش مکلف بوده‌ است که سالی یکبار در شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اقدامات سایر دستگاه‌ها درباره سند گزارش بدهد. سال گذشته وقتی به شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش دادم به من گفته شد این نخستین گزارش وزرای آموزش و پرورش از اجرای سند است.
صحرایی ادامه داد: در آن‌جا از نداشتن چهار نگاشت سند بعنوان مشکلات اجرایی گفتم. نگاشت نهادی، چراکه در سند گفته است که باید نگاشت نهادی داشته باشد؛ نگاشت مدرسه‌ای، یعنی سند وقتی به مدرسه میرود آنجا قرار است چه اتفاقی بیفتد؛ نگاشت حقوقی و قانونی و تقنینی، اجرای این سند به حدود ۲۰ قانون آیین‌نامه یا مقرره نیاز دارد و یک نگاشت رسانه‌ای هم لازم داشته است. در این سالیان هیچکدام از اینها متأسفانه تهیه نشده بود یا اگر هم تهیه شده بود جنبه قانونی پیدا نکرده بود.
وی گفت: کاری که ما انجام دادیم و تأکید شورای عالی انقلاب فرهنگی هم بود تهیه نقشه بود. نقشه مبتنی بر همه تجربه‌های پیشین است. برای تهیه آن سندی نبوده است که موجود باشد و از آن بهره نبرده باشیم. از همه وزرای پس از تدوین سند تحول بنیادین هم مستقیم و غیر مستقیم در نشست‌ها مشورت گرفته‌ام و همه آنها دغدغه‌مند تحول بودند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نقشه راه اجرای سند تحول در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و امروز اجرای این نقشه یک تکلیف ملّی است افزود: سازمان اداری و استخدامی هر سال بر مبنای این نقشه دستگاه‌های همکار نظام تعلیم و تربیت را ارزشیابی خواهد کرد. سازمان برنامه و بودجه برمبنای این نقشه تخصیص اعتبار خواهد داد و این نقشه، راه را برای ما روشن کرده و اولویت‌های هرسال مشخص شده است.
وی گفت: ترمیم سند هم لازم است و ضمیمه‌ای برای این کار پس از اجرا در دوره‌های یک‌ساله پیش‌بینی شده و توجه به فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی در نقشه راه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پروش یک تکلیف ملی است
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند