Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از بهره برداری سه هزار خانه ورزش روستایی در کشور خبر داد و گفت: این خانه های ورزش را امسال به بهره برداری می رسانیم که به توسعه ورزش در مناطق روستایی کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سیدعبدالحمید احمدی» امروز(جمعه، ۸ آذر) در حاشیه برگزاری بیست و سومین همایش پیاده روی خانوادگی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در حوزه ورزش همگانی شاهد اقدامات و برنامه های خوبی با مشارکت مردم در همه استان ها و شهرستان ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در تابستان سال جاری جشنواره «تابستان با ورزش» را در ۴۰۰ شهرستان و با مشارکت بیش از ۱۳ میلیون نفر برگزار کردیم.

 

وی با بیان اینکه در قالب برگزاری این جشنواره برنامه های متنوع ورزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در برگزاری این جشنواره از مشارکت شهرداری ها و آموزش و پرورش برخوردار بودیم.

 

احمدی با اشاره به اینکه هدف وزارت و ورزش و جوانان این است مشارکت مردم در برنامه ها و فعالیت های ورزشی را به بالای ۷۵ درصد برساند،افزود: هدف وزارت و ورزش و جوانان این است به کیفیت زندگی بهتر و ارتقای سلامت مردم کمک کند.

 

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در این راستا برنامه های دیگری را تا پایان سال دنبال می کند،اظهارکرد: در بحث توسعه زیرساخت های ورزش روستایی کارهای خوبی انجام شده و بیش از سه هزار خانه ورزش روستایی را امسال ان شاء الله به بهره برداری می رسانیم که به توسعه ورزش در مناطق روستایی کمک شایانی می کند.

 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به برگزاری مسابقات جام خوشه چین اشاره کرد و افزود: در این جام یک و نیم میلیون روستایی مشارکت دارند که در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: جام خوشه چین در رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، دوومیدانی و ورزش های بومی محلی در حال برگزاری است.

 

احمدی از برگزاری مرحله ملی جام خوشه چین در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: همه برنامه ها و مسابقات ورزشی با هدف ترویج ورزش در بین اقشار مختلف مردم انجام می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد اغتشاشات اخیر در کشور هفته بسیج قرآن بسیج اغتشاشات نماز جمعه علوم انسانی اسلامی بسیج جام خوشه چین خانه ورزش روستایی پیاده روی خانوادگی ورزش همگانی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل