Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: مسئولا دولتی باید از افزایش قیمت اجناس و کالاها جلوگیری کنند و تقویت نظارت و کنترل با بازرسی مرتب و پیگر، برخورد قاطع و جدی با اخلالگران اقتصادی و سوءاستفاده‌گران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام «محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(جمعه، 8آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی برگزار شد با گرامیداشت شهادت دکتر شهریاری، اظهارکرد: دکتر شهریاری دانشمند جوان هسته‌ای بود که با روحیه و همت بسیجی و تنها با فکر و توان علمی خود و دیگر دانشمندان هسته‌ای، توانست فناوری هسته‌ای را که در انحصار کشورهای استکباری بود در اختیار بگیرند و این افتخار را نصیب ملت ایران کردند و برای همین مورد بغض و کینه استکبار قرار گرفتند و بدست عوامل منافق و مزدور داخلی آمریکا به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه روز دهم آذر سالروز شهادت عالم و مجاهد نستوه آیت‌الله شهید مدرس است که به همین مناسبت به روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است، افزود: شهید مدرس نماد یک نماینده دانشمند، شجاع، بیدار، باهوش متعهد و وفادار به آرمان‌های اسلام و ملت است.

 

وی گفت: این شهید اهل معامله و سیاست‌بازی و پست و ریاست فروش نبود، خود را وقف خدمت به مردم و برای اعتلای اسلام و عزت و استقلال کشور کرد، تحت تاثیر شرایط و فضای سیاسی حاکم قرار نگرفت و بر اساس تشخیص خود و مصلحت ملت و کشور حرف می‌زد و موضعگیری می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه شهید مدرس برای انجام وظایف نمایندگی مردم از هیچ چیز و هیچ کس واهمه و هراسی نداشت، تصریح کرد: با وجود و حضور چنین نمایندگانی، مجلس در راس امور قرار دارد و نقش مجلس، تعیین کننده و تاثیرگذار در همه امور کشور خواهد بود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با فرستادن نمایندگانی معامله‌گر، نان به نرخ روز خور، ضعیف النفس، بی‌اراده، منفعت طلب و سوءاستفاده‌گر، ترسو و منفعل از تهدیدها و سیاست‌های فشار استکبار و ... مجلس نه تنها در راس امور امور نیست بلکه باعث تهدید کشور و مضر به استقلال و عزت کشور است.

 

وی اظهار کرد: مردم شریف وظیفه دارند کسانی را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند که حافظ و نگهدار مصالح نظام و اسلام باشند، در جهت استیفای حقوق ملت، عمران و آبادانی و پیشرفت کشور،اشتغال جوانان، رفع محرومیت از اقشار آسیب‌پذیر و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مادی و انسانی و عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با اشاره به 11 آذر سالروز شهادت میرزاکوچک‌خان جنگلی افزود: این روحانی جوان، شجاع و بیدار در مقابله با استعمار و استبداد داخلی نهضتی را ایجاد کرد و منشوری برای حکومتداری اسلامی بوجود آورد و تا مدتی مراکز گیلان تحت حکومت مستقل او اداره می‌شد اما با خیانت و ارتباط پنهانی برخی همراهان و یارانش، تفرقه و اختلاف در دولت نهضت، باعث شهادت غریبانه و مظلومانه این روحانی مبارز و از هم پاشیده شدن نهضت و حرکت جنگل شد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا در ادامه با اشاره به حضور مثال‌زدنی مردم در راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از اقتدار و امنیت نظام و در حمایت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، گفت: این حضور آگانه و مسئولانه مردم فهیم و شریف کشورمان موجبات رضایت، تکریم و تعظیم عمیق مقام معظم رهبری را فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اغتشاشات عوامل آشوبگر را توطئه‌ای عمیق، وسیع و خطرناکی توصیف کردند که مدتها برای آن برنامه‌ریزی و پول خرج کردند، آموزش دادند تا در فرصتی مناسب مانند افزایش قیمت بنزین، دست بکار تخریب، آتش‌سوزی و آدم‌کشی و شرارت بزنند، تصریح کرد: اما حضور و حرکت عظیم ملت باعث بی‌نتیجه ماندن این اقدام کور شده است، هر چند که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و سپاه و بسیج همه وارد میدان شدند و به خوبی وظیفه‌شان را انجام دادند اما مردم با راهپیمایی‌ها در سراسر کشور و اعلام حمایت از نظام و امنیت کشور، تو دهنی سختی به آمریکا، استکبار و صهیونیست جهانی زدند.  

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری خاطرنشان کرد: دولتمردان در راستای قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری نسبت به تصمیم سران قوا و حمایت مردم با شرکت در راهپیمایی‌ها و برچیده کردن بساط فتنه‌گران، باید از افزایش قیمت اجناس و کالاها جلوگیری کنند و تقویت نظارت و کنترل با بازرسی مرتب و پیگر، برخورد قاطع و جدی با اخلالگران اقتصادی و سوءاستفاده‌گران داشته باشند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: مسئولان دولتی باید  اصلاح طرح سهمیه‌بندی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مانند آن صاحب موتورسیکلت و خودروی پراید و پیکان شخصی که به خاطر نداشتن شغل و به دلیل حفظ آبروی خود و تامین زندگی حداقلی خانواده‌اش مسافرکشی می‌کند در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی افزود: کسانی‌که جزء اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمدند و به هر دلیلی خودشان یارانه دریافت نکردند و نامشان در سامانه یارانه بگیرها نیست و در این سامانه معیشتی هم پذیرش نمی‌شوند، حتما نسبت به آنان فکری شود.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: متاسفانه آنچه در این روزها مشهود است، افزایش قیمت‌ها، عدم نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها علی‌رغم وجود چندین هزار بازرس، و عدم اعتماد مردم نسبت به استمرار نظارت بر قیمت‌ها که مهمترین دغدغه مردم است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد اغتشاشات اخیر در کشور هفته بسیج قرآن بسیج اغتشاشات نماز جمعه علوم انسانی اسلامی بسیج افزایش قیمت اجناس میرزاکوچک جنگلی شهید مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد

امام جمعه سنندج گفت: خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از "تبعیض، باندوباندبازی و فامیل‌بازی" باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان و دانش‌آموزان اظهار داشت: خداوند آنقدر برای علم و جایگاه معلم اهمیت قائل شده که زبان از بیان آن قاصر است.

وی به جایگاه و منزلت معلم در قرآن و از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت، در تعلیمات اسلام جایگاه ویژه‌‏ای دارد و جایگاه روشن و قاطعی درباره آن در آیات و روایات اسلامی دیده می‏‌شود، معلمان همانند والدینمان، حق پدری و مادری بر گردن ما دارند.

کمک‌های سپاه به نیازمندان تداوم داشته باشد

امام جمعه سنندج با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: سپاه با اجرای رزمایش‌های مومنانه و اهدای جهیزیه به خانواده‌ها و زوجین نیازمند کمک‌های خوبی به این اقشار کرده که جای قدردانی دارد و امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی "خدمت به جامعه بشریت، توسعه، عمران، آبادانی، احساس مسئولیت، صداقت، امانتداری و داشتن دغدغه مردم" را اولویت دین اسلام و اهداف پیامبران خواند و افزود: باید یک مسئول دغدغه همه اقشار مختلف مردم را داشته باشد.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه مسئولان ملجاء و پناه مردم باشند، عنوان کرد: خدمت به جامعه باید به دور از تبعیض، فامیل‌بازی و باندوباندبازی و همراه با اجرای عدالت که از دستورات دین اسلام است، باشد.

وی اظهار کرد: در استانی زندگی می‌کنیم که از همه لحاظ و ظرفیت‌ها غنی و مسئولان باید این سرمایه‌ها را در جهت خدمت و رفع مشکلات مردم و استان به‌کار بگیرند کما اینکه این دغدغه را نیز دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان در پایان عظمت و جایگاه دین اسلام را نیز یادآور شد و تاکید کرد: بانوان همواره حجاب و عفاف خود را رعایت کنند چراکه خداوند نیز این راه دفاع کرده و مسئولان کشورمان نیز دلسوز مردم هستند نه بیگانگانی که دنبال اهداف شوم و به انحراف کشاندن و تغییر باورای جوانانمان هستند.

تحلیلی از پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی

وی خاطرنشان کرد: ماه‌هاست که رژیم صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند و انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشاند، هیچ کشوری دفاع نکرد جز ایران که با موشک‌های نقطه‌زن و پهباد از مردم فلسطین دفاع و پاسخی به تحرکات آنان داد که این نمونه دفاع الهی است که از نسبت به مسلمانان انجام شد.

ماموستا رستمی ابراز داشت: امیدوارم خداوند امنیت و آسایش کنونی را حفظ و همه ما مسلمانان را از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید