Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی‌جم در رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر اعلام شد. ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، تیم  شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 15 امروز میزبان تیم پارس جنوبی‌جم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید نادر مهدوی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشو کریستیچوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ترکیب تیمش را به شرح زیر انتخاب کرد:

ماکسیم کوویلیتایا ، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، مرتضی غلامعلی‌تبار، مصطفی احمدی، لوکا گادرانی، سلمان بحرانی، محمد صادق بارانی، دانیال مومنی، حسین مالکی و بهمن سالاری

همچنین فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ترکیب این تیم را بدین شرح اعلام کرد:

فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، محمدابراهیمی، پوریا اریاکیا، محمد نوری، متین کریم‌زاده، مهدی ترکمان و بابک حاتمی

بوشهر| کریستیچوویچ: در کنار هم می‌توانیم یک کار بزرگ را انجام دهیم/ الان زمان ناراحتی و گریه کردن نیست غیبت کمالوند در نشست خبری دربی بوشهر شهرآورد بوشهری‌ها در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود

این دیدار در یک هوای آفتابی پاییزی با قضاوت حمید حاج‌ملک از گیلان، عسگر محمدی از گیلان و حمید نادری از چهارمحال بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد

ایسنا/آذربایجان شرقی ترکیب تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی اعلام شد.

تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس حمید مطهری، حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری را به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل، محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهردادرضایی و محمدحسین اسلامی‌ را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت