Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مردم سیلزده پلدختر با گذشت حدود هشت ماه هنوز در شوک آسیب های ناگهانی سیل هستند، زیرا برخی از آنها همه چیز خود را در یک روز از دست دادند.

وی افزود: مسوولان نسبت به استمهال وام های احداثی و تعمیری به ترتیب سه و 2 سال اقدام شده که انتظار می رود استاندار لرستان به عنوان رییس شورای بانک ها در رابطه با تنفس وام معیشتی مردم سیلزده پلدختر ورود پیدا کرده و تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر بیان کرد: بانک ها در شرایطی که دست مردم سیلزده پلدختر خالی است نسبت به پرداخت اقساط وام معیشتی به آنها اخطاریه می دهند که انتظار می رود این مطالبه مردم پیگیری و اجرا شود.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه نیز مطالبات مردم سیل زده شهرستان پلدختر از جمله دوره تنفس در پرداخت اقساط وام معیشتی را انعکاس دهند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مسوولان برای بازگشت و تحقق امید در مردم سیلزده پلدختر مطالبات مردم به ویژه موضوع استمهال وام ها را به طور جدی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی به دهم آذر سالروز شهادت عالم مجاهد و سخت کوش شهید مدرس اشاره کرد و با تبریک این روز افزود: این روز به عنوان روز مجلس شورای اسلامی در کشور نامگذاری شده است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش رو مصادف با آغاز چهلمین انتخابات مجلس و نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است که آگاهی و بصیرت مردم و حضور حداکثری آنها در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام موسوی افزود: کشور ما در شرایطی قراردارد که لازم است افرادی بصیر و شجاع مانند شهید مدرس به مجلس فرستاده شود تا تصمیم انقلابی بگیرند و مجلس آینده در تراز انقلاب اسلامی باشد.

برچسب‌ها خسارت سیل پلدختر مناطق سیل زده نماز جمعه سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل پلدختر مناطق سیل زده نماز جمعه سیل خسارت سیل پلدختر مناطق سیل زده نماز جمعه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، علی فاضلی‌فرد اظهار کرد: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد آرا نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: برای این مرحله در کل حوزه، ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار است.

فرماندار بیرجند گفت: از مجموع شعب پیش بینی شده، ۱۴۵ شعبه شهری است و ۱۴۳ شعبه نیز در روستاها مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۴۰۰ نفر دست‌اندرکار در دور دوم انتخابات، به فرآیند رأی‌گیری کمک می‌کنند، اظهار داشت: در هر شعبه ۷ تا ۹ نفر اعضا، ۳ تا ۵ نفر ناظر، ۲ تا ۴ نفر معاون صندوق، یک تا ۳ نفر راننده، یک نماینده فرماندار و یک نماینده بازرس حضور دارند.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه در این دوره هر کاندیدایی که بیشترین رأی را بیاورد انتخاب می‌شود و شرط درصد وجود ندارد، ادامه داد: تبلیغات این دوره از انتخابات از ساعت ۸ صبح ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی به ۸۱ نقطه مشخص شده در بیرجند برای تبلیغات رایگان نامزدها اشاره کرد و گفت: اندازه بنرهای نصب شده در این فضاها نباید از ۱۰۰ در ۷۰ بیشتر باشد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در این دوره نیز همانند دوره قبل امکان احراز هویت آفلاین و دریافت رأی آفلاین در مناطق صعب‌العبور روستایی وجود دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم با همان شور و نشاط قبلی در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز همانند دوره قبل مشارکت و همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 747311

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود