Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:16:27 GMT

دولتمردان با مردم رو راست باشند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۰۹۸۴

دولتمردان با مردم رو راست باشند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر گفت: غائله آبان ماه ۹۸ ، اگر چه خیلی سریع جمع شد، اما تلخی و سختی‌ها و لطمات مادی و روحی زیادی برجای گذاشت که راه ترمیم آن توجه به عبرت‌ها و درس‌های آن است.

وی با تاکید بر اینکه باید از این مردم بزرگ و زمان شناس و انقلابی تقدیر و تشکر کرد چرا که با بصیرت و حضور خود خیلی از فتنه‌ها را در نطفه خفه کردند، افزود: از تمام مردم بزرگ و به ویژه نیروهای امنیتی، نیروهای انتظامی قهرمان و سپاه و بسیج مقتدر و سرافراز و سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز باید تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با یادآوریضرب‌المثل« دشمن مانند مگسی است که بر زخم‌ها می‌نشیند»گفت: سیاست‌گذاران و مدیران ارشد و میانی کشور نباید بگذارند، زخم‌های اقدامات نابهنگام و سیاست‌گذاری‌های نسنجیده، موجب شود تا مگس‌های فرصت طلب فتنه، به طمع بیفتند.

امام جمعه ابهر ادامه داد: مسئولان مختلف کشور به جای فرافکنی و دوگانه‌سوزی‌های فرصت سوز، زمان باقیمانده از خدمت را مغتنم بشمارند و شرایط را برای یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری فراهم کنند.

رحیمی با بیان اینکه همه عقلا و اهل علم و اقتصاد می‌گویند بنزین به این ارزانی به مصلحت کشور نیست، چرا که اولاً این ارزانی موجب شده بنزین به کشورهای اطراف قاچاق شود برای اینکه در اطراف ما بنزین ۶ الی ۱۰ برابر است، افزود: امروزه میلیون‌ها لیتر بنزین توسط قاچاقچیان از جیب مردم قاچاق می‌شود و ثانیاً ارزانی بنزین به نفع ثروتمندان و به ضرر افراد ضعیف است، چرا که یارانه از جیب مردم ضعیف و به نفع ثروتمندان برداشته می‌شود. 

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه بنزین قبلا در آرامش‌ترین وجه دو نرخی و سهمیه بندی شده بود و طبق قانون قرار بود سالانه با شیب ملایم افزایش پیدا کند، چرا دولتمردان بی‌تدبیری کردند و ساختار گذشته را بهم زدند و همه مدیریت سوخت را زیر سوال بردند و در شعار انتخاباتی خودشان دو نرخی شدن را موجب فساد دانستند، افزود: اما اکنون چرا شعار انتخاباتی خود را فراموش کردند، آیا فکر می‌کنند مردم شعارهای آنها را فراموش کرده اند، توصیه می‌کنم با مردم رو راست و زلال باشند و بیایند به خاطر اشتباهاتشان مردانه از مردم بزرگ عذرخواهی کنند و مردم نیز کریمانه آنها را به خاطر نظام می بخشند.

رحیمی با تاکید بر اینکه نکته که رهبر معظم انقلاب مثل همیشه به عنوان ناجی واقعا وارد میدان شدند و از خود فتوت و مردانگی به خرج دادند و سپر بلایا شدند و گرفتاری‌ها را جمع کردند، ادامه داد: والا کشور ۱۰۰ در صد به طرف آشوب و بی‌نظمی می‌رفت، اما رهبر عزیز با نفس مسیحایی خودش دل حزب‌الله را آرام کرد و مردم انقلابی را برای دفاع از کیان انقلاب و ارزش‌های انقلابی آماده کرد و مردم به میدان آمدند و طومار آشوبگران و فتنه گران را جمع کردند.

کد خبر 4783759

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه ابهر بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی شهرکرد بیرجند قیمت بنزین بنزین اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است