Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورمحمدی با اشاره به این‌که بخشی از سلامت انتخابات به شیوه فعالیت داوطلبان مربوط است، گفت: برخی از اقدامات مانند هزینه‌های میلیاردی، سلامت انتخابات را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» در نشست اعضای ستادهای بازرسی انتخابات استان و شهرستان‌های آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و قانون‌مداری، ارکان مهم انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی تأمین سلامت انتخابات را مهم‌ترین موضوع انتخابات اسفند ماه امسال عنوان کرد و گفت: ستادهای بازرسی انتخابات نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارند.

وی افزود: مردم ما همیشه در مقاطع مختلف، هوشمندی و زمان‌شناسی خود را نشان داده‌اند و کشور ما نیز امن‌ترین کشور در منطقه است، بنابراین در خصوص مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و امنیت این انتخابات، نگرانی خاصی نداریم.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص اهمیت سلامت انتخابات، گفت: بخشی از این موضوع مربوط به عملکرد مجریان و ناظران انتخابات است که مسئولان امر با اهتمام جدی در این راستا تلاش می‌کنند.

پورمحمدی همچنین بر اجرای بی‌کم‌وکاست قوانین انتخاباتی تأکید کرد و گفت: ستادهای بازرسی، ابزار تأمین سلامت و اجرای قانون در انتخابات هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه اقدامات ستاد بازرسی انتخابات باید پیشگیرانه باشد، افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که زمینه تخلف پیش نیاید که در این خصوص باید داوطلبان و ستادهای انتخاباتی نسبت به نحوه فعالیت‌های انتخاباتی بر اساس قانون توجیه شوند.

وی با بیان اینکه اعضای ستادهای بازرسی انتخابات تجربه‌های خوبی از انتخابات‌های گذشته دارند، افزود: نقاط ضعف دوره‌های قبلی انتخابات شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

پورمحمدی با بیان این‌که بخشی از سلامت انتخابات در گرو عملکرد بازرسان است، گفت: با همت مضاعف و تلاش مستمر بازرسان انتخابات انتظار داریم که انتخابات در کمال سلامت برگزار شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر بی‌طرفی کامل بازرسان انتخابات تأکید کرد و گفت: دست‌اندرکاران انتخابات با هر گرایش و سلیقه سیاسی، حق ندارند به نفع یا ضرر افراد یا جریان‌ها عمل کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته بسیج اغتشاشات اخیر در کشور قرآن بسیج اغتشاشات خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز محمدرضا پورمحمدی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

 خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار هفته گذشته با کارگران، از کارگر بعنوان رکن تولید نام بردند و این نکته تأکید دوباره ای به جایگاه و منزلت قشر کارگری است.

وی افزود: کارگران از اقشار ارزشمند، زحمتکش و شریف جامعه  هستند و  در هر سازمان و اداره و شرکتی باید مورد احترام ، کرامت و عزت قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: صیانت از سلامت و ارتقای ایمنی کارگران یکی از موضوعات مهمی است که هم وزارت متبوع و هم کارفرمایان روی آن توجه ویژه ای دارند. 

سلامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان انجام شده است، افزود: این بازرسی ها منتج به کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار شده است.

وی ادامه داد: برای تکریم کارفرمایانی که به سلامت کارگر و ایمنی محیط کار توجه دارند، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، تعدادی از تلاشگران عرصه سلامت در محیط کار مورد تجلیل قرار گرفتند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انتخاب خانه های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر نمونه استان هم خبر داد و گفت: هم اینک ۵۸ خانه بهداشت کارگری و ۱۰۲ ایستگاه بهگر در سطح واحدهای تولیدی استان به ارائه خدمات می‌پردازند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی