Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از قطعات و ملزومات نظامی کشور توسط فرزندانمان تولید می شود.
وی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی هوایی، گفت: موشک جماران متشکل از یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه به دست جوانان متخصص و متدین ایران اسلامی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه ساری افزود: برخی از رشته های تحصیلی دانشگاه نیروی دریایی مازندران تنها در چهار کشور جهان وجود دارد و اینک نیز تقاضای ارتقای تحصیلی تا درجه دکترا کرده است.
او با اشاره به اینکه "مدیریت جهادی" تنها با بها دادن به جوانان و بهره گیری از دانش و تخصصشان امکان پذیر است، از عموم مسئولان خواست تا جهت حل مشکلات آنان بکوشند.
امام جمعه ساری از نمایندگان مجلس هم خواست تا در راستای رفع معضلات کشوری کارآمدتر عمل کنند.

محمدی لایینی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدرس که روز مجلس نام گرفته است، افزود: مردم با بینش و معرفت بیشتری در انتخابات آینده شرکت کنند و خانه ملت را به اهلش بسپارند.
وی گفت: دفاع از آرمان ها و ارزش ها در مقابل وسوسه های دشمنان ضامن بقای انقلاب است و جدایی دین از سیاست، اتکا به غرب، پیوستن به معاهده های جهانی، عدم دخالت در مسائل منطقه و فاصله گرفتن از دانش های فاخر از قبیل هسته ای و نظامی بخشی از این وسوسه ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی اصالت و کرامت مردم را نشانه گرفته و به خیال خام خود می خواهد تا شهروندان از دین و انقلاب دست بکشند.
وی افزود: آشوبهای اخیر خیابانی ادامه سیاست بنی امیه علیه حضرت علی (ع) است که از سوی دشمنان نظام مدیریت شد و توسط مردم انقلابی شکست خورد.
محمدی لایینی گفت: از دستگاه های امنیتی در برخورد با اغتشاشات اخیر قدردانی می کنم و آنان با یک رویکرد انسانی و اخلاقی در صحنه حضور یافتند و اغتشاش گران را که قصد تخریب، شرارت و آدمکشی داشتند مغلوب کردند.
وی اضافه کرد: مردم خدا جوی و انقلابی برخی از عملکرد مسئولان را قبول ندارند که صدای اعتراض آنان باید توسط رسانه ها به گوش کارگزاران برسد.

برچسب‌ها ساری نماز جمعه نماینده ولی فقیه مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری نماز جمعه نماینده ولی فقیه مازندران ساری نماز جمعه نماینده ولی فقیه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم