Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به سال رونق تولید اظهار داشت: رهبر معظم ‌انقلاب چندین سال است که در شعارهای سال بر موضوعات اقتصادی تاکید دارند و امسال نیز در سخنرانی‌های مختلف خود بر ترویج رونق در داخل کشور تاکید زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تولید داخلی برترین راه مقابله با تحریم‌های دشمنان است، ابراز داشت: ایشان از همان ابتدای مذاکرات خطاب به مسئولان بر این امر تاکید کردند که برای رفع مشکلات دل به مذاکره نبندید و بر استفاده از توان داخلی کشور تمرکز کنید اما متاسفانه برخی مسئولان سالها از وقت و زمان کشور را صرف برجام کرده و همه چیز را منوط به آن می‌دانستند و از تلاش داخلی غافل شدیم.

تمامی مشکلات با ظرفیت‌های بی نظیر کشور قابل رفع است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه  تمامی مشکلات به دست مردم کشور خودمان و با ظرفیت‌های بی نظیر کشور قابل رفع است، تاکید کرد: رهبر انقلاب همواره پشتیببان تولید  تولیدگنندگان بودند واین امر باید سرمشق بقیه مسئولان امر باشد و از آن غفلت نکنند.

وی با اشاره به اینکه شعار کشورما استقلال و آزادی است بدین معنا که  نه به خارجی‌ها متکی باشیم و نه به آنها التماس کنیم یا به جای اقتدار از دیپلماسی خنده در برابر آنها استفاده کنیم، ادامه داد: استقلال کشور ایران بسته به حمایت از تولید و استفاده از سرمایه عظیم مردمی است در حالیکه از این امر غفلت کرده‌ایم.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به قدرت نظامی ایران در دنیا گفت: همان گونه که برای رسیدن به این درجه از اقتدار نظامی از توان نیروهای داخلی استفاده کردیم برای رفع بقیه مسایل کشور باید بدون اتکا به خارج از کشور باشیم.

امروز هیچ کشوری جرئت تعرض نظامی به ایران را ندارد

وی تصریح کرد: امروز هیچ کشوری جرئت تعرض نظامی به ایران را ندارد و اینها  همه در سایه اقتدار نظمی ایران به ویژه در زمینه موشکی است؛ در آن زمان برخی از مسئولان می گفتند موشک برای چه می خواهیم و این در حالی است قوی بودن در زمینه های دفاعی در برار دشمنان از توصیه های قرآنی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر در جمع بسیجیان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که توطئه عمیقی که دشمنان ترتیب داده بودند و تدارکات آنها برای ایجاد این فتنه در ایران در یک بزنگاه توسط نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و از همه بالاتر با حرکت مردم برای دفاع از نظام و انقلاب  را در هم شکست.

دنیای استعمار هرگز نمی تواند به انقلاب و نظام ایران صدمه‌ای وارد کند

وی با تشکر از مردم اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار میهن تاکید کرد: دشمنان این نظام بدانند با وجود چنین مردمی هرگز نخواهند توانست نقشه‌های خود را به سرانجام برسانند و دنیای استعمار هرگز نمی تواند به انقلاب و نظام ایران صدمه‌ای وارد کند.

کد خبر 4783913

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت اصفهان خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران نظام بانکی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی شهرکرد بیرجند قیمت بنزین بنزین اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد

امتداد - حضور کشور‌های مختلف برای بازدید از توانمندی‌های صادراتی ایران با وجود تحریم‌ها نشان می‌دهد، ایران مسیر رشد و توسعه را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از ایبنا  ، حسین پیرموذن، نایب‌رئیس اتاق ایران در بازدید از نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ (نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران) تأکید کرد: کمک به درآمدزایی کشور با توجه به تنگنا‌های اقتصادی و ارزی حاکم، یکی از برنامه‌های اصلی اتاق ایران در دوره دهم است.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی و در رأس آن اتاق ایران تلاش می‌کند طی سالی که به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، زمینه تولید و صادرات بیشتر را فراهم کند. در این مسیر به حمایت‌های دولت هم نیاز دارد. خوشبختانه همکاری که برای برگزاری ایران‌اکسپو در ابتدای امسال بین بخش خصوصی و دولت صورت گرفت شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در همین راستا بود.

پیرموذن ادامه داد: در ایران‌اکسپو توانمندی‌های صادراتی ایران را به نمایش گذاشتیم و با حضور هیأت‌های تجاری از ۲۵ کشور مختلف نشان دادیم که اقتصاد ایران با وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم توانسته است سطح تولید و به دنبال آن صادرات خود را ارتقا دهد.

نایب‌رئیس اتاق ایران افزود: هیأت‌های تجاری مختلفی که به دعوت اتاق ایران از نمایشگاه اکسپو دیدن کردند، نشست‌های رودررویی با فعالان اقتصادی ایرانی داشتند که همچنان ادامه دارد. بدون شک ایران برای مقابله با محدودیت‌های ناشی از تحریم به برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست نیاز دارد تا بتواند خود را به بهترین شکل معرفی کند.

پیرموذن از مطلوبیت کالا‌های ایرانی در بین فعالان اقتصادی دیگر کشور‌ها سخن گفت و تأکید کرد: ابراز علاقه‌مندی این تعداد از کشور‌های مختلف برای بازدید از توانمندی‌های صادراتی ایران نشان می‌دهد که باوجود تحریم‌ها، ایران قادر است مسیر رشد و توسعه را طی کند.

وی تأکید کرد: افزایش سطح درآمد‌های ارزی کشور در این تنگنا‌های اقتصادی یکی از برنامه‌های اصلی اتاق ایران است.

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها