Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه قیدار، حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در چهلمین سال رویش شجره طیبه بسیج، حسینیه امام خمینی(ره)، میعادگاه عاشقان ولایت و جلوه زیبای تجدید بیعت بسیجیان دلاور با رهبر بسیجیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قیدار افزود: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این دیدار مثل همیشه، دارای نکته‌های ناب، راهبردها و راهکارهای راهگشا بود.  

موسوی با تاکید بر نقش مهم فضای مجازی، فضایی که دشمن بر آن مسلط است و باور و اراده مردم ایران و جوان ایرانی را هدف جنگ نرم خود قرار داده است، افزود: راه مقابله درست با این فضا در کوتاه‌مدت، مقابله و محدودسازی آن است و در بلندمدت، تقویت شبکه ملی اطلاعات است که از مطالبات جدی چندین ساله مقام معظم رهبری است که متأسفانه مسئولین در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

وی به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آستانه آغاز مراحل اجرایی انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی هستیم که این انتخابات چند ویژگی خاص دارد که باید مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه انتخابات امسال به نوعی، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس است، افزود: این انتخابات، نخستین انتخابات پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، که مشارکت فعال مردم، پیام‌های زیادی را برای جهانیان خواهد داشت.

موسوی  با تاکید بر اینکه شرایط فعلی خیلی حساس است و همه نقشه‌ها، توطئه‌ها و تشدید فشار حداکثری روانی، رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی دشمنان در این راستا است، ادامه داد: دشمن می‌خواهد که مردم را رو در روی حاکمیت قرار دهد که به مراتب سخت‌تر از شرایطی مانند بمباران و موشک باران سال ۶۶ توسط رژیم صدام است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت مجلس دهم که آن‌چنان که باید و شاید انتظارات مردمی را برآورده نکرد، گفت: در مجلس آینده، تمام تلاش‌ها؛ باید به سمت و سوی حاکمیت یک مجلس انقلابی باشد چرا که این مجلس، حکم سنگ بنای اول در گام دوم و چله دوم را دارد و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در تراز بیانیه گام دوم باشد.

کد خبر 4783909

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه قیدار سید علی موسوی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج گرگان ایلام بارش برف قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی شهرکرد بیرجند قیمت بنزین بنزین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب در خراسان‌رضوی آخرین اخبار انتخاباتی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، حجت‌السلام امیرحسین قناد، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی در خصوص آخرین اخبار برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار کرد: مجموعه‌های قضائی سراسر کشور همت کردند تبیین حقوقی مناسبی از قانون انتخابات با توجه به جدیدالتاسیس بودن آن (مصوب مرداد ۱۴۰۲) صورت بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر تبیین حقوقی قانون انتخابات، کاربردها، چالش‌ها و مشکلات آن را در کتابی جمع‌آوری کرده‌ایم که هزار نسخه از آن و در دسترس همه عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب در خراسان‌رضوی گفت: مجموعه قضائی استان باتوجه به نوآوری جدید این قانون کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی را در بیش از شش جلسه با حضور همه عوامل انتخابات برگزار کرد.

قناد با بیان اینکه یکی دیگر از نوآوری‌های این قانون استفاده نامزدها از ستادهای فضای مجازی است، گفت: کمیته فضای مجازی تشکیل شد تا دستورات مناسب نسبت به ضابطان، جهت رصد فضای مجازی صادر شود.

وی در خصوص خدمات دادگستری استان در خصوص برگزاری انتخابات گفت: انتخابات با مؤلفه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت برگزار شد، چندین جلسه مصاحبه تلویزیونی و رادیویی با محوریت مؤلفه‌های گفته شده انجام شده است تا مردم هم نسبت به جرایم انتخاباتی مطلع شوند.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب در خراسان‌رضوی گفت: همچنین جلساتی با حضور همه نامزدها در خصوص ساماندهی ستاد تبلیغات برگزار شده است، در حال حاضر همه فضاهای مجازی در اختیار دو نامزد بوده و فضاهای شهرداری مشهد به این تبلیغات اختصاص داده شده است.

قناد گفت: در قانون جدید، جرایم انتخابات در حوزه فضای مجازی احصا و مصادیق آن را بیان کرده است؛ از این رو ابهامی در این خصوص وجود ندارد و رسیدگی قضائی بر همین اساس انجام می‌گیرد، حدود دو الی سه پرونده در دور اول انتخابات تشکیل شده که در خصوص تبلیغات فضای مجازی و شکایات علیه مجریان انتخابات بوده است، سیاست دستگاه قضا پیشگیرانه است و تا حد امکان با مدیریت موضوع، از تشکیل پرونده خودداری می‌شود، اما اگر شکایتی واصل شود، رسیدگی قضائی انجام و تصمیم نهایی به افراد پرونده و در وقت خود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 751392

دیگر خبرها

  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام