Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت، در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات اظهار کرد: این بیست و ششمین دوره نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی است که با حضور پررنگ نمایندگان کشورمان برگزار می‌شود.

او با تاکید بر ارتباط صنعت چاپ و بسته بندی با سایر صنایع، بیان کرد: پیشرفت در این صنعت می‌تواند به میزان قابل توجهی بر کیفیت ارائه تولیدات داخلی در بازار‌های داخلی و خارجی تاثیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادیان ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده توسط شرکت‌های دانش بنیان و فعالان این حوزه توانستیم شاهد پیشرفت مناسب این صنعت در چند سال اخیر باشیم.

بیشتر بخوانید: حضور ۱۶ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی متالوژی

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به افزایش سهمیه سوخت وانت بار‌ها گفت: در این خصوص رایزنی‌های بسیاری با وزارت نفت صورت گرفت که در نهایت به تصویب افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه سوخت این گروه منجر شد.

او تصریح کرد: تمامی وانت بار‌ها از قبل سهمیه ۳۰۰ لیتر را دریافت کرده بودند پس هیچ توجیهی برای افزایش قیمت وجود ندارد مگر اینکه متناسب با تغییر قیمت ۵۰۰ تومانی بنزین باشد.

قبادی با تاکید بر این که تغییر کرایه حمل تنها برای کالا‌های نیازمند به توزیع روزانه رخ می دهد، تاکید کرد: کرایه حمل به مقدار ناچیزی بر حجم زیادی از کالاها که  توسط وانت بار‌ها جابجا می‌شود تاثیر خواهد گذاشت، بنابراین با تقسیم کردن تفاوت قیمت هزینه حمل و نقل بر میزان بار جابجا شده تفاوت چندانی در قیمت کالا ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین افزایش سهمیه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد با ۶۷۰ دانش‌بنیان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم
  • ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • کاهش ۱۵ میلیون تومانی قیمت زعفران
  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد