Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیار گروه نانوتکنولوژی دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان Communication Chair گروه مرکزی شاخه Immune-Delivery در انجمن (Controlled Release Society (CRS برگزیده شد.

به گزارش ایسنا، دکتر لیلا عربی، عضو هیات علمی گروه نانوتکنولوژی دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اشاره به اینکه هیات بورد جهانی داروسازی در واقع مهم‌ترین هیات انجمن داروسازی جهانی است که از سال گذشته یکسری گروه‌های تخصصی و مرکزی تشکیل داده است، اظهار کرد: در این انجمن که یکی از شاخه‌های ایمونودلیوری است و پس از بررسی در خصوص حجم و سطح فعالیت‌های علمی‌ام به عنوان Communication Chair انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که این انجمن معتبرترین انجمن‌های علمی دارورسانی دنیاست که متخصصان سرشناس داروسازی در آن عضویت دارند، ادامه داد: دیگر اعضای مرکزی بورد Immune-Delivery همگی از دانشگاه‌های معتبر MIT ،Cornel، Maryland و Michigan هستند و با عضویت من به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هسته مرکزی این بورد، نام علوم پزشکی مشهد در کنار دانشگاه‌های معتبر دنیا قرار گرفته است.

دکتر عربی تصریح کرد: این انتخاب بر اساس سوابق علمی، پژوهشی و فعالیتهای متعدد در کنفرانس‌های مطرح بین‌المللی است، علاوه بر این من به صورت رسمی به عضویت کمیته دانشمندان جوان (Young Scientist Committee) انجمن CRS به عنوان سفیر انجمن برگزیده شدم.

عضو هیات علمی گروه نانو تکنولوژی دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بعد از عضویت در این انجمن ارتباطات بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: پس از این در حوزه هماهنگی سمینارها، کنفرانس‌های دوره‌ای و تهیه خبرنامه انجمن فعالیت خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داروسازي دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری