Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر دریادار دوم جعفر سعیدی مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از مرز‌های کشور گفت: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تحریم و تهدید‌های دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به رغم تحریم‌های ظالمانه در مقابل تهدید‌ها ایستادگی و آن‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.

 مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت و آگاهی در خط ولایت باقی مانده است، عنوان کرد: با تبیین مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای تدابیر و راهبرد‌های ارزشمند فرماندهی کل قوا موجب افزایش اقتدار و توان دفاعی کشور شده است.

سعیدی  با اشاره به بخش کوچکی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک هزار و ۵۰۰ عملیات دریایی با ۱۰ هزار کشتی تجاری و نفت کش توانست حدود ۳۰۰ میلیون تن کالای مورد نیاز مردم را وارد کشور کند.

او به معرفی دستاورد‌های علمی نیروی دریایی به کشور‌های دوست و دشمن اشاره و بیان کرد: در سال ۱۳۹۰ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عضویت اجلاس بین المللی کشور‌های حاشیه اقیانوس هند درآمد.

مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: در طول ۴۰ سال فعالیت، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است با تلاش و مجاهدت در خدمت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و با تامین امنیت و حفاظت از کشور تاثیر مثبتی بر مولفه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی بگذارد و در این مسیر امنیت مطلوب را برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/د.ا

نیروی راهبردی ارتش تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم