Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز، اظهارداشت: پس از افزایش قیمت بنزین گفته شد که اقلام گران نمی‌شود اما بررسی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: تنها بخش محدودی از قیمت کالاها و اقلام مصرفی همچنان در بازار ثابت مانده و بر همین اساس لازم است متولیان امر نظارت‌های خود را تشدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه مسئولان باید شرایط را برای مردم تسهیل کنند، گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تلاش هستند اما بخش قابل توجهی از مردم در شرایط سخت به سر می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه عائله دولت مردان کشور مردم هستند، گفت: مسئولان همانطور که برای معیشت خانواده خود برنامه ریزی می کنند باید برای مردم نیز برنامه ریزی داشته باشند تا معیشت آنها دچار مشکل نشود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد رضایت مردم را عامل اقتدار و قدرت یک ملت عنوان کرد و افزود: رضایت عده‌ای خاص که در مواقع سختی خود را کنار می‌کشند و زن و فرزندانشان در خارج از کشور هستند، ملاک نیست.

وی به مطالبات عقب افتاده برخی کارگران اشاره کرد و گفت: فردی که ۱۹ ماه حقوق نگرفته باشد با مشکلات جدی روبه رو است و نیاز است مسئولان به موضوعات این چنینی هم توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به راهپیمایی مردم ایران در حمایت از اقتدار و امنیت اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی بازهم در یک آزمون الهی سربلند بیرون آمدند که تشکر صمیمانه مقام معظم رهبری را درپی داشت.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه مسئولان برای سپاسگزاری از صبر مردم، برای رفع مشکلات معیشتی مردم و بهبود شرایط تلاش بیشتری کنند، گفت: نظارت بر قیمت کالاها نباید تنها محدود به یکماه بعد از گرانی بنزین باشد بلکه کنترل قیمت‌ها به صورت مداوم انجام شود.

وی به موضوع سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این رابطه هنوز برخی از تاکسی ها در برای دریافت سهمیه های بنزین بخصوص در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها مشکلاتی دارند.

نماینده ولی فقیه با انتقاد از قطع یارانه عده‌ای از مردم که بدون بررسی دقیقی صورت گرفته، انتقاد کرد و گفت: یارانه افرادی که پردرآمد نیستند باید برقرار شود.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری ایرنا بنزین سید عبدالنبی موسوی فرد اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ایرنا بنزین اهواز مقام معظم رهبری ایرنا بنزین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد