Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:48:30 GMT

مردم بر اساس شاخص‌ها نامزد اصلح را انتخاب کنند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۱۴۷۵

مردم بر اساس شاخص‌ها نامزد اصلح را انتخاب کنند

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه افرادی که توانایی و صلاحیت خدمت به مردم را دارند وارد میدان شوند،گفت: مردم هم بر اساس شاخص ها نامزد اصلح را انتخاب کنند و روانه مجلس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی در ادامه سلسله مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان اخبار و بشارت های ظهور منجی در ادیان و کتب آسمانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با اشاره به خسارت های وارد شده به کشور در جریان اغتشاشات اخیر گفت: بررسی علت های بروز چنین حوادثی به خوبی روشن می کند که ما در یک جنگ جدید و تمام عیار با دشمنان قرار داریم.

 

وی تصریح کرد: جنگی که دشمن دیگر به خودش زحمت درگیری و جابجایی نیرو و تجهیزات نمی دهد بلکه با نفوذ بر افکار و اندیشه و هدایت آنها به سمت خواسته های خود یک جامعه را وارد یک جنگ می کند و خسارت و زیان آن برای هر دو طرف قضیه از یک جامعه خواهد بود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی به قطعی چند روزه اینترنت به خاطر جلوگیری از صدمات و خسارت های بیشتر در جریان اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: با عنایت به توسعه ارتباطات و فضای مجازی ضروری است که سواد رسانه ای جامعه را بالا ببریم تا در موارد حساس این چنینی در تشخیص حق و باطل دچار خطا و اشتباه نشویم و کشور به خاطر قطعی اینترنت دچار خسارت نشود.

 

خطیب نماز جمعه اسالم اظهارکرد: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تقویت پیام رسان های داخلی که علاوه بر تضمین مسائل امنیتی مدیریت آن هم در اختیار خودمان باشد تا در هنگام بروز چنین مسائلی نیاز به قطع کردن کامل اینترنت نداشته باشد یکی از راه حل های اصلی و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که متأسفانه تا کنون اقدام مؤثری برای آن صورت نگرفته است.

 

وی با بیان این که دولت برای تأمین بودجه خود راه های متعدد و متنوعی پیش رو دارد که با اندکی تدبیر و برنامه ریزی کارشناسانه می تواند کسری بودجه خود را به وسیله آن جبران کند تا دیگر دچار چنین حواشی و تبعاتی نشود، افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد بر اساس حمایت از تولید داخلی و رونق آن و توجه به ساماندهی نظام مالیاتی کشور یکی از بهترین راه حل ها می باشد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با گرامیداشت دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و گرامیداشت روز مجلس گفت: این که حضرت امام (ره) فرمودند: مجلس در رأس همه امور است یک واقعیت است و فقط شعار نیست.

 

امام جمعه اسالم اضافه کرد: مجلس باید تلاش کند تا واقعاً در رأس امور باشد و وقتی مجلس با تکیه بر قدرت نظارتی خود در رأس امور قرار گرفت دیگر شاهد تک روی دستگاه های مختلف نخواهیم بود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به شروع نام نویسی نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم گفت: امیدوارم انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده و منسجم مردم باشد و کسانی که واقعا توانایی و صلاحیت خدمت به مردم را دارند وارد میدان شوند و مردم هم بر اساس شاخص ها نامزد اصلح را انتخاب کنند و روانه مجلس کنند چرا که اگر مجلس ما قوی شد قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین هم قوی می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه راهپیمایی هفته بسیج نامزد اصلح اسالم خطبه نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان