Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@14:48:25 GMT

وصل شدن اینترنت موبایل چهار استان دیگر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۱۶۱۳

وصل شدن اینترنت موبایل چهار استان دیگر

ایتنا - اینترنت موبایل چهار استان دیگر و شهرستان‌های غربی استان تهران وصل شده است.
اینترنت موبایل چهار استان دیگر و شهرستان‌های غربی استان تهران وصل شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق اعلام اپراتورها و مجوز صادره، اینترنت سیم‌کارت‌های موبایل در چهار استان کرمانشاه، اصفهان، البرز، فارس و شهرستان‌های غربی استان تهران متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس آخرین خبرها، ‌⁧‫روز گذشته اینترنت‬⁩ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در استان‌های آذربایجان غربی‬⁩، ⁧‫خراسان رضوی‬⁩، ⁧‫ لرستان‬⁩، ⁧‫ مازندران‬⁩، ⁧‫ گیلان‬⁩، ⁧‫کرمان‬⁩ و ⁧‫کردستان وصل شد و در حال حاضر اینترنت 3G/4G سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در کل شهرها و روستاهای ٢٩ استان کشور برقرار است.

اتصال ایران به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب (۲۵ آبان)، به دلیل ناآرامی‌های ایجادشده در پی اجرای طرح اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین و به منظور جلوگیری از امکان سوءاستفاده‌های احتمالی از این ابزار ارتباطی کاملا قطع شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینترنت موبایل قطعی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران