Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-05@16:30:35 GMT

آشنایی با ارزان‌ترین ایرلاین‌های خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۱۶۲۰

آشنایی با ارزان‌ترین ایرلاین‌های خاورمیانه

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت worldairlineawards که طبق آمارهای منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی در حوزه هوانوردی اسکای ترکس (skytrax) تهیه و تنظیم شده است، ارزان قیمت ترین شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین های فعال در کشورهای منطقه خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ میلادی در فهرست زیر آمده است:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلای‌ناس (Flynas)

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی سعودی که در سال ۲۰۰۷ میلادی تأسیس و راه اندازی شده در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی واقع شده‌است. پایگاه اصلی پروازهای این ایرلاین فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز است که به ۲۳ مقصد داخلی و خارجی به صورت روزانه پرواز مستقیم دارد.

 

 

۲. ایرعربیا (Air Arabia)

ایرعربیا که یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت اماراتی است ، دفتر مرکزی‌ آن در فرودگاه بین‌المللی شارجه، واقع در امارات متحده عربی واقع شده‌است. این شرکت سال‌ها به عنوان ارزان ترین ایرلاین فعال در خاورمیانه شناخته و معرفی شده است که به صورت روزانه و مستقیم به ۵۱ مقصد در ۲۲ کشور از طریق شارجه، ۲۸ مقصد در ۹ کشور از طریق کازابلانکا، فینه، ناظور و طنجه، ۱۱ مقصد در هشت کشور از طریق رأس‌الخیمه، و شش مقصد در چهار کشور از طریق اسکندریه پرواز انجام می‌دهد.

 

 

۳. فلای دوبی (flyDubai)

شرکت فلای دوبی نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت فعال در کشور امارات متحده عربی به شمار می رود که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی شهر دبی، مستقر شده است. این ایرلاین در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس و راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون تعداد بسیاری از مسافران را به مقاصد داخلی و بین المللی جابجا کرده است.

ناوگان هوایی این ایرلاین همچنین دارای ۴۸ فروند هواپیمای جدید که اکثرا بوئینگ است، مجهز است و به صورت مستقیم به ۹۴ مقصد بین المللی پرواز انجام می دهد.

 

 

۴. جزیره ایرویز (Jazeera Airways)

این ایرلاین که یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت کویتی به شمار می‌رود، در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و آغاز به کار کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر فروانیه، کویت واقع شده و پایگاه اصلی آن فرودگاه بین‌المللی کویت است.

 

 

۵. فلای‌ادیل (Flyadeal)

دفتر مرکزی این ایرلاین ارزان قیمت سعودی در شهر جده، عربستان سعودی واقع شده است و پایگاه اصلی پروازهای آن نیز فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: امارات متحده عربی خاورميانه ايرلاين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود