Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان در توضیح اظهارات اخیرش در مورد وجود پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صدا و سیما که گم شده و معلوم نیست با آن چه کرده‌اند؟، گفت: آنچه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صدا و سیما گفتم، حرف جدیدی نیست، این موضوع را در دیدار با آقای رئیسی نیز گفتم و تاکید داشتم قوه قضائیه باید به همه پرونده‌ها بدون هیچ گونه جانبداری رسیدگی کند که این شامل پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری صدا و سیما در دوره آقای ضرغامی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع را قبلا آقای رئیس جمهور در جمع مردم یزد بیان کرده بود. در همین باره مسئولان صدا و سیما معتقدند همه مدارک نحوه هزینه کرد این مبلغ را دارند. لذا دستگاه‌های نظارتی می‌توانند آن را بررسی کنند. تاکید ما هم این است که این موضوع باید در کنار همه پرونده‌های مالی در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد. از مسئولان صدا و سیما می‌خواهم که با ارائه توضیحاتی به افکار عمومی ابهامات موجود در این باره را برطرف کند.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: در این بین برخی از شبکه‌های فضای مجازی طوری این موضوع را مطرح کردند که گویا پرونده جدیدی هست و در دوره فعلی رخ داده که اینطور نیست. مطمئنا با رسیدگی عادلانه به این پرونده و توضیحات دست اندرکاران صدا و سیما هیچ ابهامی باقی نمی‌ماند.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1325882

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان سازمان صدا و سیما عراق ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ آلودگی هوا باشگاه پرسپولیس نجف اشرف سهمیه بندی بنزین سینمای ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد