Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم داماش گیلانیان در مقابل تیم شهرداری تبریز به‌ برتری ۲ بر صفر دست یافت. ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران، عصرامروز تیم‌های داماش گیلانیان و شهرداری تبریز از ساعت 14:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌ دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با‌ برتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به‌ پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترکیب  تیم  داماش  گیلانیان

ایمان صادقی، بهتاش میثاقیان، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، میعاد یزدانی(از دقیقه 65 سیدسجاد موسوی)، سعید باقرپسند، میثم پسندیده، محمد مختاری، جابر نصیری(از دقیقه 76 میاد صفایی)، حسین فاضلی(از دقیقه 55 مهدی نظرمحمد پناه) و سینا شاه عباسی.

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را سیامک فراهانی برعهده داشت.

ترکیب  تیم  شهرداری  تبریز

 آرمان ایازلو، محمد شاه‌محمدی، محمد صادقی( از دقیقه 75 مهدی جبارزاده)، سپهری ایزدی(از دقیقه 90 سجاد کریم‌زاده)، سیامک رضایی، رامین خلیل‌پور، محمد قنبری، جواد علی‌بابایی(از دقیقه 70 آرمین محمدی)، عرفان سیدی، حسین فلاحیان و امین شجاعیان.

سرمربیگری تیم شهرداری تبریز را بهاالدین پناهی برعهده داشت.

لیگ دسته اول فوتبال| داماش با پیروزی خانگی به رده پنجم رسیدلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| مربی داماش گیلانیان: داماش و سپیدرود رشت جزو سرمایه‌های ورزشی شهر رشت هستندلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری داماش گیلانیان در مقابل سپیدرود رشت

کارت  زرد: ‌بهتاش میثاقیان دقیقه 33، حسین فاضلی دقیقه 55، سینا شاه‌عباسی دقیقه 90(داماش گیلانیان) محمد شاه‌محمدی دقیقه 45(شهرداری تبریز)

گل: سعید باقرپسند دقیقه 8، سینا شاه‌عباسی دقیقه 45(داماش گیلانیان)

شرح  بازی

نیمه  نخست: تیم داماش گیلانیان با استفاده از ارسال از کناره‌ها به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست 2 گل را وارد دروازه تیم شهرداری تبریز کند و در سوی دیگر تیم شهرداری تبریز با استفاده از ارسال‌های بلند موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم داماش گیلانیان ایجاد کرد امااین حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست بابرتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به‌پایان برسد.

نیمه  دوم: تیم داماش گیلانیان با استفاده از ضدحملات به‌دنبال رسیدن به‌گل بود و در سوی دیگر تیم شهرداری تبریز با استفاده از عمق دفاع تیم داماش گیلانیان حملاتی را بر روی دروازه این تیم طراحی کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با‌برتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به‌پایان برسد.

حاشیه  بازی:

داور بازی به‌دلیل اعتراض به‌سرمربی تیم شهرداری تبریز تذکر داد.

حدود 3 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و

انتهای پیام/615

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901796

دیگر خبرها

  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز