Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی این فیلم آماده حضور در جشنواره فیلم فجر خواهد شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با ادامه فیلمبرداری، تدوین «کشتارگاه» توسط حمید نجفی راد در جریان است و صاحبان آن فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلمبرداری «کشتارگاه» که اوایل مهرماه آغاز شده بود چهارمین فیلم سینمایی عباس امینی بعد از «والدراما»، «هندی و هرمز» و «من اینجا هستم» است که توسط عباس امینی و حسین فرخ زاده به نگارش درآمده است و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده، علی طلوعی به عنوان سرمایه گذار و جانشین تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح در کنار عباس امینی قرار گرفتند.

در خلاصه داستان «کشتارگاه» آمده است: «امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است، او به‌خاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می‌شود...
رفیق: اینجا صلیب سرخی‌ها بهت میگن چیتا
امیر: چی؟
رفیق: چیتا ... یوزپلنگ»

مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، باران کوثری و حسن پورشیرازی نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند که مقابل دوربین احسان رفیعی جم رفته‌اند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان: عباس امینی، نویسنده: عباس امینی، حسین فرخ زاده، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، سرمایه‌گذار و جانشین تهیه کننده: علی طلوعی، مجری طرح: سعید صفرپور، دستیار یک کارگردان: پانته آ. حسینی، مدیر برنامه ریزی: یوسف روحانی، مدیر تولید: هادی علی‌محمدی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر فیلمبرداری: احسان رفیعی جم، دستیار اول فیلمبردار: مهدی ابراهیمی، سهند سلطان‌محمدی، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور، دستیاران صدابرداری: حمیدرضا محمودی، نادر تاج‌آبادی، علیرضا مهابادی، طراح گریم: یاسمن محب‌اهری، تدوین: حمید نجفی راد، سرپرست جلوه‌های ویژه بصری: محمد ثانی فر، منشی صحنه: فرشته حجازی، دستیاران طراح صحنه و لباس: هدیه ایدلو، مازیار میرهادی، مدیر صحنه: حسین خداوردی، مدیر تدارکات: علیرضا قدرتی، عکاس: مهیار بهمنش، روابط عمومی: بابک جوادی، فضای مجازی: معین منصوری نژاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فجر 38

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»