Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته دوازدهم دو تیم نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت:

قبل از صحبت‌های فنی پیغام منصوریان را به شما می‌دهم که عنوان کرد پرواز دارد و نمی‌تواند در نشست خبری شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در نیمه اول مالکیت توپ در اختیار ما بود ولی خلق موقعیت نداشتیم، یکی 2 بازیکن ما در باد پیروزی هفته قبل خواب بودند، در بین دو نیمه تذکر لازم را به آنها دادیم. ما یک ضربه پنالتی هم داشتیم که تبدیل به گل نشد.

تارتار تاکید کرد:

ذوب‌آهن در این بازی به خواسته‌اش رسید و حسرت این بازی برای ما باقی ماند.

به گزارش فارس، مهدی تارتار در پاسخ سوال خبرنگاری که از چیدمان تیمش در این مسابقه ایراد گرفته بود، با ناراحتی و عصبانیت گفت:

شما بیایید ترکیب تیم ما را بچینید، آن وقت شرایط نفت درست می‌شود! مثل اینکه فراموش کرده‌اید سال گذشته همه تیم‌ها از نفت 3 امتیاز را می‌گرفتند. یک مقدار منصفانه قضاوت کنید و انصاف داشته باشید. شما هفته گذشته هم انتقاد کردید و من محترمانه جوابتان را دادم، اما اگر قرار است به این شکل انتقاد کنید، دیگر پاسخی به سوالات شما نمی‌دهم.

وی در خصوص از دست رفتن پنالتی توسط حسین ابراهیمی گفت:

ابراهیمی پنالتی‌زن اول ماست و در تمام تمرینات پنالتی‌هایش را گل کرده بود. تمامی بازیکنان دنیا ممکن است پنالتی‌هایشان گل نشود. به هر حال شما امکانات دو باشگاه را کنار هم بگذارید و بعد قضاوت کنید.

سرمربی نفت تاکید کرد:

باید بپذیریم که ما امکانات در حد لیگ برتر نداریم و پولی که بابت استخراج نفت به دست می‌آید، هزینه تیم‌های فوتبال نمی‌شود. من از مسئولان می‌خواهم که یک فکر اساسی کند.

سرمربی نفت ادامه داد:

ما باید مرتب به این شهر و آن شهر برویم تا تمرین کنیم. بعد از بازی با نساجی زمین تمرین ما زیر کشت رفته و حتی یک جلسه هم در مسجدسلیمان تمرین نکردیم. بعد شما چطور انتظار دارید ما با ذوب آهن دیدار عادلانه داشته باشیم؟ حتما انتظار دارید تیمی که یک پنالتی‌اش خراب می‌شود، با این شرایط 3 گل هم به ذوب‌آهن بزند.

 تارتار با گفتن این جمله نشست خبری را ترک کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2