Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:53:30 GMT

نخستین تصویر از هوتن شکیبا در «عامه‌پسند»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۲۱۷۳

نخستین تصویر از هوتن شکیبا در «عامه‌پسند»

خبرآنلاین: فیلمبرداری فیلم سینمایی «عامه پسند» به تهیه‌کنندگی‌ و کارگردانی سهیل بیرقی این روزها در شهرستان شهرضا پیگیری می‌شود و هوتن شکیبا در اولین تجربه همکاری‌اش با این کارگردان، جلوی دوربین رفت.

فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری، گروه بازیگران ساخته جدید بیرقی را تشکیل می‌دهند. «عامه پسند» فرم حضور در جشنواره فجر را هم پر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین جعفریان (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، کریستف رضاعی (آهنگساز)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) مریم تخت‌کشیان (عکاس) و مجید کریمی (مجری طرح) از عوامل پشت صحنه فیلم «عامه‌پسند» هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: هوتن شکیبا فیلم سینمایی عامه پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت:عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است. هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

کیوان صادقی، پس از پیروزی برابر گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ در تقابل هندبالی هم‌شهری‌ها، اظهار کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و باانگیزه‌ای است و فشار از لحاظ روحی روانی برای دو تیم وجود داشت. در نیمه نخست قدر موقعیت‌ها را ندانستیم، اما در نیمه دوم قدر دانستیم و خط دفاعی خوب پوشش دادند.

وی افزود: در هندبال تیمی از قبل برنده نیست و شاید در نیمه نخست اینطور حس کردیم. اینده هندبال دست این جوانان است و به تیم جوان مجید رحیمی‌زاده تبریک می‌گویم.

سرمربی گیتی‌پسند یادآور شد: همیشه یک نیمه اعصابمات را خرد می‌کنند و نیمه دوم جبران می‌کنند. هفته اینده بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی خودمان را بالا جدول نگه داریم.

صادقی با بیان اینکه عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است، گفت: از روز اول تمام تلاشمان بر قرارگیری جز تیم‌های بالای جدول بود. از لحاظ امتیازی بالاتر از کازرون هستیم.باشگاه گیتی‌پسند سرمایه‌گذاری کرد و تشکر می‌کنم. به اهدافمان هم رسیدیم و باید جز تیم‌های مدعی باشیم.

او در پایان اضافه کرد: هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند