Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی به شهادت شهید مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: کسانی که ویژگی های شهید مدرس را دارند مورد توجه قرار داده و به مجلس بفرستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سیدعلی اصغر حسینی» امروز (۸ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، به موضوع طرح تقسیم فلسطین اشاره کرد و گفت: قرار بود فلسطین در اختیار صهیونیست ها قرار گیرد که در این میان، بی تفاوتی سازمان های حقوق بشر و حمایت بی دریغ استعمارگران باعث شد فلسطینی ها سرزمین خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در طول این ۶۰ سال شهدای بسیاری جان خود را فدای فلسطین کردند، اظهار داشت: کسانی که خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می دانند، اینها در واقع طرفدار رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی هستند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه صهیونیست ها برای همه انسان ها خطرناک هستند، اضافه کرد: آنها شعار می دهند که از نیل تا فرات مال ماست، روزی می‌ رسد که اسرائیل جنایتکار و کودک کش از صحنه روزگار محو می شود.

 

آیت الله حسینی به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: امام هادی (ع) درباره ایشان فرمودند«هر کس قبر ایشان را زیارت کند، مثل این است که مقبره امام حسین (ع) را در کربلا زیارت کرده است».



خطیب جمعه یاسوج در ادامه، به شهادت شهید مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس در پیش است و امام (ره) فرمودند «سعی کنید مانند مدرس ها را به مجلس بفرستید».

 

وی یادآور شد: البته مانند مدرس کم پیدا می شود، اما کسانی که ویژگی های شهید مدرس را دارند مورد توجه قرار داده و به مجلس بفرستید.

 

آیت الله حسینی دین شناسی، علاقمندی به مردم، ظلم ستیزی و استعمار ستیزی، ساده زیستی، دشمن شناسی و نفوذی شناسی را از جمله ویژگی های شهید مدرس دانست.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد نفوذی شناسی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: سعی کنیم در انتخابات آینده که در واقع جشن ۴۰ سالگی انتخابات است، افرادی شبیه مدرس را انتخاب کنیم.

 

وی تصریح کرد: این گونه نباشد که برای رضایت خود، فامیل و برای اینکه وامی بگیریم به کسی رای دهیم.

 

آیت الله حسینی تنها راه مبارزه را اتحاد، انسجام و تبعیت از رهبر شجاع و بصیر دانست و ادامه داد: اگر انسجام خود را حفظ کنیم و از رهبری حمایت کنیم، دشمن هرگز پیروز نمی شود.

 

امام جمعه یاسوج به موضوع گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: دشمنان فکر کردند می توانند از این فرصت استفاده کنند و امنیت کشور را از بین ببرند.

 

وی با بیان اینکه دشمن همیشه آماده و بیدار است، گفت: راه مقابله با دشمنان، بیدار بودن ملت در برابر استعمارگران است.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: به لطف خدا، عنایت امام زمان (عج)، هدایت رهبر انقلاب و بصیرت ملت ایران تمام نقشه های آنها نقش بر آب و مکر آنها خنثی شد.



خطیب جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آب و خاک به عنوان دو نعمت الهی اشاره کرد و گفت: آب مایه حیات و خاک منشأ رویش زندگی انسان است.

 

وی با بیان اینکه پیامبر فرمود «هرکس آب و زمین داشته و فقیر باشد، خداوند فقر را از او جدا نمی کند، گفت: کشورهای صنعتی که صنایع بزرگ دارند، کشاورزی را فراموش نکرده اند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اغتشاشات اخیر در کشور مسجد بسیج اغتشاشات راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس خبرگزاری شبستان خاک یاسوج شهید مدرس آب امام جمعه فقر امنیت انتخابات مجلس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند