Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای جذابی در روز شکرگزاری برگزار شد.

طرفداری- شکست خانگی دالاس کاوبویز، سرتیتر مهم ترین خبرهای ورزشی آمریکا بود.

به مناسبت عید شکرگزاری در آمریکا، 3 دیدار لیگ NFL دیشب و بامداد امروز برگزار شد که در حساس ترین آن دالاس کاوبویز در خانه 15-26 مغلوب تیم شایسته بوفالو بیلز شد. با این نتیجه تعداد پیروزی و شکست های کاوبویز روی عدد 6 برابر شد و بیلز برای اولین بار از سال 1996، فصل را با 9 پیروزی و تنها 3 شکست شروع کرد که باعث شد رکورد پیروزی این فصل شان را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضعف کاوبویز در هفته های اخیر باعث شده است تا ایزیکیل الیت نیز آمار بدی از خود به جا بگذارد. رانینگ بک دالاس 4 بازی است که کمتر از 100 یارد راش به ثبت می رساند. چنین آماری از سال 2013 که او سال اولش را در دانشگاه اوهایو سپری می کرد، بی سابقه است. با اینکه کاوبویز خوب کار نمی کند، اما دک پرسکات، کوارتر بک این تیم عملکرد قابل توجهی دارد. پرسکات در این بازی 355 یارد مسافت پاس داشت و 2 تاچ داون به ثبت رساند، اما دفاع ضعیف کاوبویز، عملکرد خوب او را بی اثر کرد. جاش الن، کوارتر بک سال دومی بیلز حسابی این روزها خوب کار می کند و مورد تحسین اکثر کارشناسان قرار گرفته است. او در این دیدار نیز مسافت پاس هایش به 231 یارد رسید و 1 تاچ داون به ثبت رساند. نکته جالب و قابل تامل درباره کاوبوز این است که آنها در این فصل با 5 تیمی که تعداد بردهای شان بیشتر از باخت های شان بوده است بازی کردند که هر 5 بازی را واگذار کردند.

دیگر دیدار روز شکرگزاری با پیروزی 18-26 نیواورلینز سینتس مقابل هم دویژنی خود آتلانتا فلکنز به پایان رسید. با این نتیجه و با توجه به فاصله سینتس با تیم دوم دویژن NFC South یعنی کارولینا پنترز، سومین قهرمانی متوالی سینتس در این دویژن قطعی شد. دفاع نیواورلینز در این بازی 9 سک به ثبت رساند که این آمار از سال 2001 تا به امروز برای این تیم ثبت نشده بود. نکته جالب این است که آن سال نیز سینتس مقابل فلکنز به این رکورد رسیده بود. همچنین سینتس در این بازی نیز مثل دیدار قبل توانست در نفوذ نخستش به تاچ داون برسد. این در حالی است که 10 نفوذ نخست آنها در 10 دیدار قبلی، بدون ثبت تاچ داون همراه بوده است. 

سومین دیدار نیز با پیروزی 20-24 شیکاگو برز مقابل دیترویت لاینز به پایان رسید. این پیروزی برای برز با اهمیت بود زیرا آنها با شکست هم دویژنی شان، اکنون به ششمین پیروزی شان رسیدند و همچنان برای صعود به پلی آف امیدوار هستند، هر چند که بسیار بعید است و آنها گرین بی پکرز و مینسوتا وایکینگز را در دویژن NFC North بالای سر خود می بینند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز غایب بزرگ رئال در زمین رئال سوسیداد بود. او به سن سباستین نرفت و شاهد پیروزی 0-1 کهکشانی‌ها از نزدیک نبود. بردی که با گل آردا گولر به ثبت رسید و رئال را در 4 امتیازی قهرمانی لالیگا قرار داد. کارلو آنچلوتی در ترکیب اصلی رئال 9 تغییر ایجاد کرده بود، اما این هم مانع ثبت پیروزی نشد.

اما دلیل غیبت رئیس رئال چه بود؟ 

پرز کیلومترها دورتر و در آمریکا حضور داشت. او به دالاس رفته بود تا بازی تیم‌های بسکتبال دالاس ماوریکس و لوس آنجلس کلیپرز در پلی آف NBA را از نزدیک تماشا کند. هدف او حمایت از ستاره سابق بسکتبال رئال لوکا دانچیچ بود که در عضویت دالاس قرار دارد و تبدیل به یکی از بهترین ستاره‌های بسکتبال دنیا و NBA شده است. دانچیچ از رئال بود که خودش را مطرح کرد و به بالاترین سطح بسکنبال دنیا رسید و هرگز عشقش به رئال مادرید را پنهان نکرده است.

دانچیچ از دیدن پرز در سالن شگفت‌زده بود و به گرمی از رئیس سابق خود استقبال کرد:

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد