Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:22:56 GMT

آغاز نخستین روز هفته با تعطیلی مدارس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۲۹۴۳

آغاز نخستین روز هفته با تعطیلی مدارس

ایسنا/اصفهان مدارس اصفهان و 11 شهر استان نخستین روز هفته را به خاطر تداوم شرایط آلودگی هوا با تعطیلی آغاز می کنند.

استمرار پایداری نسبی هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی که از هفته گذشته در اصفهان شروع شده بود همچنان ادامه دارد و همین امر باعث تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در این جلسه تصمیم گرفته شد که مهدهای کودک و مدارس دوره اول و دوم ابتدایی نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، شاهین شهر، برخوار، نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان، پیربکران، زرین شهر، فولاد شهر، باغبهادران، مبارکه و شهر سجزی در روز شنبه 9 آذر ماه تعطیل شوند.

همچنین با توجه به شاخص آلودگی هوای ناسالم تاکید شد که در سایر مقاطع تحصیلی نیز برگزاری برنامه صبحگاهی و درس تربیت بدنی در فضای باز ممنوع شود.

مدیریت و کنترل افزایش آلاینده های جوی با اقداماتی همچون کنترل تردد خودروهای دودزا، تشدید طرح های ترافیکی و توقف فعالیت واحدهای معدنی و صنایع آلاینده از دیگر تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آلودگی هوا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت