Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:03:51 GMT

اپل دست به دامان سامسونگ شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۴۴۰۸

اپل دست به دامان سامسونگ شد

به نظر می رسد که اپل به منظور تامین پنل های نمایشگر اولد برای گوشی های آیفون مدل ۲۰۲۰ با بزرگترین رقیب خود، سامسونگ، یک قرارداد همکاری منعقد کرده است.

به گزارش ایسنا، با اینکه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باور بودند که اپل برای تولید گوشی های اپل مدل ۲۰۱۹ از پنل های اولد ساخت شرکت کره ای سامسونگ بهره می برد اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و این غول تکنولوژی آمریکایی همچنان سعی داشت از پنل های قبلی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت  gsmarena نشان می دهد که سرانجام سامسونگ برای ترغیب اپل به خریداری و استفاده از پنل های اختصاصی این شرکت موفق شده و این شرکت قصد دارد از آنها برای تولید گوشی های آیفون ۵/۴ و ۶/۷ اینچی خود که قرار است در جریان برگزاری رویداد اختصاصی اپل در سپتامبر سال آینده میلادی رونمایی شود، بهره بگیرد.

البته کارشناسان براورد کرده اند که اپل تنها در مدل های پرچمدار، آیفون پرو، از پنل های صفحه نمایش اولد (OLED) استفاده خواهد کرد.

سامسونگ تنها شرکتی است که در حال حاضر توانایی توسعه و تولید پنل های اولد مجهز به فناوری Y-OCTA را داراست و از زمان عرضه گلکسی نوت ۷، از پنل‌های Y-OCTA در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی لایحه بودجه 99 زلزله آلبانی سیف الله یزدانی استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا آلودگی هوا حماسه ملبورن مجید شهریاری اپل سامسونگ عادل عبدالمهدی لایحه بودجه 99 زلزله آلبانی سیف الله یزدانی استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا آلودگی هوا حماسه ملبورن مجید شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود

ایتنا - بسیاری از ما تجربه ناشی از خرابی کنترل  تلویزیون را تجربه کرده‌ایم. با معرفی راه حل‌های نوآورانه مانند برنامه Google TV و سایر برنامه‌ها، کاربران اکنون این گزینه را دارند که تلویزیون‌های اندرویدی خود را مستقیماً از گوشی هوشمند خود کنترل کنند.
امروزه گوشی‌های هوشمند با کمک برنامه‌ها با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر سازگار هستند و به شما امکان می‌دهند از گوشی‌های قدیمی به روشی نوآورانه استفاده کنید.

بسیاری از ما تجربه ناشی از خرابی کنترل  تلویزیون را تجربه کرده‌ایم. با معرفی راه حل‌های نوآورانه مانند برنامه Google TV و سایر برنامه‌ها، کاربران اکنون این گزینه را دارند که تلویزیون‌های اندرویدی خود را مستقیماً از گوشی هوشمند خود کنترل کنند.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی کانال‌ها را تغییر دهند، سطح صدا را تنظیم کنند و به برنامه‌های مورد علاقه خود بدون نیاز به کنترل از راه دور سنتی دسترسی داشته باشند.
  اپلیکیشن گوگل
برای تبدیل گوشی هوشمند خود به کنترل از راه دور تلویزیون با استفاده از Google TV، کافی است بلوتوث یا WiFi را هم برای تلفن هوشمند و هم برای تلویزیون روشن کنید.

در مرحله بعد، گوگل پلی را باز کنید و Google TV را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید، سپس برنامه را باز کنید و "اتصال تلویزیون" را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید.

برنامه شروع به جستجوی دستگاه‌های مجاور برای اتصال می‌کند و پس از یافتن تلویزیون کاربر، می‌توانید آن را از لیست انتخاب کنید و نمادی روی صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود.

اکنون از کاربر خواسته می‌شود تا کد را در برنامه وارد کند و سپس روی دکمه "Pairing" کلیک کند، پس از تکمیل جفت شدن، می‌توانید تلویزیون خود را با تلفن خود کنترل کنید، ویژگی که از طریق "Bluetooth" یا "Wi-Fi" کار می کند. ".

    برنامه‌های شخص ثالث
بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند نیز دارای برنامه‌های سازنده هستند که می‌توان از آنها به عنوان کنترل از راه دور استفاده کرد.

راه دیگر برای اتصال تلفن هوشمند  به تلویزیون و تبدیل آن به کنترل از راه دور، دانلود یک برنامه کنترل از راه دور تلویزیون مانند «AnyMote Smart IR Remote» است.

قابل ذکر است که برای کارکرد این اپلیکیشن‌ها، گوشی باید دارای ویژگی “IR” مادون قرمز باشد که در برخی از گوشی های هوشمند درجه یک وجود دارد.
  Apple TV 
کنترل از راه دور Apple TV فقط با دستگاه‌های iOS سازگار است، اما تلفن و تلویزیون هوشمند شما نیز برای اطمینان از اتصال باید در یک شبکه Wi-Fi باشند.

اگر آخرین نسخه iOS یا iPadOS را دارید، کنترل از راه دور Apple TV به طور خودکار به Control Center اضافه می‌شود، سپس روی Add کنار Apple TV Remote ضربه بزنید.

    برای آیفون
در آیفون 8 یا نسخه‌های قبلی یا iOS 11 یا نسخه‌های قدیمی‌تر، برای دسترسی به این ویژگی، انگشت خود را از لبه پایین صفحه گوشی به بالا بکشید.

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود