Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بسیج، یادواره ۵۲ شهید دهستان های تازیان و ایسین در مسجد پیامبر اعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان روستای تازیان بالا با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاری ها و اعضای شورای اسلامی روستاهای منطقه، اقدام به برگزاری یادواره 52 شهید دهستان های تازیان و ایسین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« غلامرضا پالیک »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان در حاشیه این مراسم، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگو به نسل جوان و تجلیل از خانواده های شهدا ازجمله اهداف برگزاری یادواره شهداست.

 

وی امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهدا به برنامه های بزرگداشت نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به شدت به دستگیری شهدا نیازمندیم.

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسحق پایان عنوان کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن و پرداختن به رسالت کلیدی کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج، کانون شهید پایان با همکاری پایگاه های بسیج منطقه، اقدام به برگزاری یادواره شهدا در راستای مصون سازی جامعه در برابر آسیب های اجتماعی کرد.

 

وی افزود: همزمان با برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه یادمان شهدا نیز با موضوعات ولایت فقیه، عفاف و حجاب، مدافعان حرم، نماز، جنگ نرم و از خودگذشتگی و ایثار دایر شده است.

 

حجت الاسلام « محمد باقر نادم »، مبلغ اعزامی از استان قم نیز در این مراسم به روایتگری و ذکر خاطراتی از شهدا پرداخت.

 

 

مصطفی صفری زاده از بندرعباس کار مداحی مراسم و روح الله مشایخ از تهران نیز کار مجری گری را بر عهده داشت.

 

پخش کلیپ سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رابطه با شهدا و پخش کلیپ معرفی شهدای دهستان های تازیان و ایسین از دیگر بخش های این مراسم فاخر معنوی بود.

 

 

نمایشگاه یادمان شهدا نیز در دو بخش ماکت و پوستر و عکس در قالب 7 غرفه برپا شده بود.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد بسیج هفته بسیج اغتشاشات اخیر در کشور قرآن اغتشاشات کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی خبرگزاری شبستان هفته بسیج بندرعباس یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.
علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.
وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان