Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:21:13 GMT

مهدی اخوان مدیرعامل همراه اول شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۵۵۵۷

با برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان تمامی سهامداران در محل برج همراه، مهدی اخوان بهابادی رئیس هییت مدیره سابق همراه اول، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از زحمات حمید فرهنگ، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی اخوان بهابادی دقایقی پیش و از سوی هییت مدیره، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، جایگزین حمید فرهنگ مدیرعامل فعلی این شرکت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تا پایان مهرماه، ریاست هییت مدیره همراه اول را بر عهده داشت.

اخوان در دولت محمود احمدی نژاد، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی بود. او استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران است؛ و در سال ۱۳۹۰ در حکمی از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان یکی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی منصوب شد و در ۶ خرداد ۱۳۹۱ هم با حکم محمود احمدی نژاد، به عنوان دبیر شورایعالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور منصوب شد. مهدی اخوان بهابادی در سال ۱۳۹۳ با حکم محمد سرافراز به سمت قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین منصوب شده بود که پس از تغییرات مدیریتی در سازمان صدا و سیما از این سازمان خارج و بعنوان عضو هییت مدیره از سوی سهامدار شرکت مخابرات ایران، به عضویت در هییت مدیره همراه اول رسید.

۲۴ دی ماه ۱۳۹۶ هییت مدیره همراه اول، پس از ۱۲ سال فعالیت وحید صدوقی بعنوان مدیرعامل این شرکت، حمید فرهنگ (فرنگ) مدیرعامل اسبق شرکت رایتل را بعنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی لایحه بودجه 99 کنسولگری یارانه حمایتی آلودگی هوا مجید شهریاری آنفولانزا بیماری های تنفسی انتخابات مجلس یازدهم تابناک همراه مهدی اخوان عادل عبدالمهدی لایحه بودجه 99 کنسولگری یارانه حمایتی آلودگی هوا مجید شهریاری آنفولانزا بیماری های تنفسی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم