Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور درباره انتشار برخی آمارها درباره تعداد کشته شده‌ها و بازداشتی‌های حوادث آبان 1398 گفت: خوشبختانه افراد خارج از کشور هیچ دسترسی به اطلاعات و آمار ندارند به همین دلیل آنها آمارهای مختلفی می‌دهند که هیچ کدام از آنها اعتبار ندارد. سردار نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: گروه‌های ضد انقلاب قصد داشتند با موج‌سواری بر روی مطالبات اقتصادی، امنیت مردم را از بین ببرند و هدف اصلی آنها استعفای رئیس‌جمهور بود عادل‌ عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق: استعفا برای پایان دادن به بحران کنونی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت در شرایط دشواری تشکیل شد و به عنوان دولت نجات فعالیت کرد. من از پارلمان می‌خواهم هرچه‌سریع‌تر به دنبال جایگزین باشد. سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز در شرایط بسیار پیچیده ای قرار داریم و باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر احیاء شود، مدیریت فضای مجازی را بزرگترین معروف بر زمین مانده بر شمرد. فتحی، مدیرعامل استقلال در واکنش به این که اعتراضات استقلال به داوری تا به این جای فصل تاثیری در روند داوری‌ها نداشته بیان کرد: متاسفانه همین طور است. ما قبلا هم راجع به این داور اعتراض کرده بودیم. ایشان به تنهایی شاید ۹ تا ۱۲ امتیاز از ما گرفته اما اصرار بر ایشان بود. آن ضربه (هند پنالتی کی‌روش) هند نبود، آن ضربه اسپک و آبشار در والیبال بود که همه دیدند به جز داور. چرا داور ندید؟ فقط می‌توانم بگویم متاسفم. علی لاریجانی:علیرغم حضور ۳ دوره‌ای در مجلس به عنوان نماینده مردم قم، برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات دوره آینده مجلس شورای اسلامی ندارم. تقریباً سه دوره وکیل مردم شریف قم بوده‌ام که برای من افتخار بود، مردم قم حق بسیار زیادی بر گردن ایرانی‌ها دارند زیرا پیشرو در تشیّع و انقلاب بودند امّا به صورت کلی برنامه‌ای برای آینده و حضور در مجلس ندارم. دادستان کل کشور: به عنوان خبر قطعی می‌گویم دشمن سرمایه‌ گذاری کرده که یک جریان فکری انحرافی در حوزه علمیه قم به وجود آورد. شاخه‌های آن را در جاهای دیگر و شهرستان‌ها می‌بینید که یک شاخه آن در عراق است. پایگاه این جریان انحرافی عمدتا در کربلا است. مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از بهبود کیفیت هوای پایتخت طی امروز (۹ آذرماه) در پی وزش باد خبر داد. به گفته وی، پس از وزش باد در تهران شاخص میانگین کیفیت هوا از عدد ۱۴۰ به ۱۰۷ رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی لایحه بودجه 99 کنسولگری یارانه حمایتی آلودگی هوا مجید شهریاری آنفولانزا بیماری های تنفسی انتخابات مجلس یازدهم منتظری دادستان سردار نجات عادل عبدالمهدی لایحه بودجه 99 کنسولگری یارانه حمایتی آلودگی هوا مجید شهریاری آنفولانزا بیماری های تنفسی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم