Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث استان مرکزی در دهم آذر را در این بسته خبری بخوانید:

پس گرفتن اراضی از زمین خواران

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از رفع تصرف غیرقانونی ۱۱۰ هکتار زمین کشاورزی در یکی از روستا‌های شهرستان اراک خبر داد و گفت: با دستور قضائی، زمین‌های تصرف شده به مالکان اصلی آن تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مفخمی افزود: چندی پیش شکایتی از تصرف ۱۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های شهرستان اراک به مرجع قضائی گزارش و تحقیقاتی جامع در این خصوص آغاز شد و با تکمیل پرونده در مرجع قضائی و شناسایی متصرفان غیرقانونی این اراضی، تمهیدات اجرایی پلیس برای رفع تصرف این اراضی در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: با تکمیل بررسی‌های پلیس و با برنامه ریزی انجام شده، بلافاصله این حکم اجرا و زمین‌های تصرف شده با دستور قضائی، به مالک اصلی آن تحویل داده شد.

غافلگیری مواد فروش

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ماموران انتظامی شهرستان اراک در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در اطراف شهر با خبر شدند که پس از شناسایی محل فعالیت فرد مورد نظر متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و ۹۰۰ گرم تریاک از مخفیگاه او کشف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد افزود: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر همچنان ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون خرید، فروش، انتقال و توزیع مواد مخدر را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع نیروی انتظامی برسانند.

پاکسازی نقاط آلوده در محلات

سرهنگ عباس محمد رضایی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح در سطح شهرستان محلات گفت: کشف سرقت، دستگیری سارقان، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش و... از جمله اقدامات ارزنده‌ای بوده که با انجام این گونه طرح‌ها انجام شده است.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به رضایتمندی حداکثری شهروندان اظهار داشت: پیشگیری از انواع سرقت‌ها و حفظ اموال و دارایی‌های مردم، یکی از اهداف مهم است که با استفاده از تمام توان اجرایی نیروی انتظامی در عملیات‌های پاکسازی پلیس انجام می‌شود.

دستگیری سارقان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک زوج سارق محتویات خودرو در اراک دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی اراک با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: شهروندان هنگام پارک وسایل نقلیه در سطح شهر موارد ایمنی را رعایت و هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان