Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، مدیر کل  حفاظت محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری  گفت : این شهر تمام فاکتورهای ازائه شده کنوانسیون رامسر را اخذ کرده است.

شهرام احمدی افزود : این تالاب جزء ۱۰ تالاب برتر پرنده نگری ایران و مهمترین زیستگاه‌های جانوری کشور برای اسکان دائم پرندگان بومی و در اقامتگاه موقت در مسیر پرندگان مهاجر به شمار می‌رود که در دفتر بین المللی تحقیقات پرندگان آبزی (لندن-۱۳۵۲) به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی :تالاب گندمان با حدود ۱۰۷۰ هکتار وسعت در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد در شهرستان بروجن قرار دارد.

گفتنی است : به همین منظور علی ارواحی  مدیر ملی دفتر طرح حفاظت از تالاب‌ها به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، شهردار گندمان و جمعی از مسئولان و کارشناسان از تالاب گندمان، سیستم مانیتورینگ پاسگاه محیط بانی، شیوه رصد و رکورد گیری پرندگان مهاجر و پایگاه اطفاء حریق بازدید کرد.

46
 

کد خبر 1326403

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سازمان محیط زیست محیط زیست باشگاه استقلال باشگاه سپاهان آلودگی هوا باشگاه پرسپولیس انتخابات مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی عراق بنزین علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران