Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@12:53:29 GMT

روزانه50هزار کارت سوخت صادر میشود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۶۲۱۰

رضایی از دریافت روزانه بیش از ۷۰ هزار درخواست کارت سوخت المثنی و صدور روزانه نزدیک به ۵۰ هزار کارت سوخت برای متقاضیان خبر داد. ناطقان: به نقل از شانا شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: به‌طور میانگین روزانه ۷۰ تا ۸۰ هزار درخواست کارت سوخت المثنی ثبت می‌شود، این در حالی است که تا پیش از اعلام سهمیه‌بندی بنزین با وجود تاکید‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۵ هزار درخواست در سامانه ثبت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه از ابتدای روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) تا روز شنبه (۹ آذرماه) نزدیک به ۸۰۰ هزار درخواست کارت سوخت المثنی دریافت کرده‌ایم، گفت: ظرفیت تولید و صدور کارت سوخت المثنی در شرایط عادی روزانه ۳۰ هزار کارت سوخت است، اما زیرساخت‌های ما آمادگی ارتقای این عدد تا رقم ۵۰ هزار عدد را نیز دارد که هم‌اکنون با کل ظرفیت در حال تولید و صدور هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: با گذشت نزدیک به دو هفته از اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین تعداد درخواست‌های کارت سوخت المثنی کاهش نیافته است و همچنان روزانه بیش از ۶۰ هزار تقاضا در سیستم ثبت می‌شود.

رضایی، زمان موردنیاز برای صدور کارت سوخت متقاضیان را در شرایط عادی حدود دو تا سه هفته اعلام کرد و گفت: این زمان با افزایش تعداد تقاضا‌ها پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، به حدود یک ماه و نیم افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه سهمیه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت وسایل نقلیه قابل ذخیره است، هموطنان عزیز در این باره نگرانی نداشته باشند. منبع: میزان برچسب ها: کارت سوخت ، صادر ، متقاضیان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کارت سوخت صادر متقاضیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم