Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: "آرین بهمنی" ، عکاس ۱۷ ساله زنجانی توانست دیپلم افتخار مسابقات بین المللی (۳۵awards) روسیه در بخش رنگ سفید تاپ چهار درصد و تاپ ۱۶ درصد عکاسی را در بین سه هزار و ۹۷ عکاس و ۷ هزار ۷۶۳ اثر را به خود اختصاص دهد.

امیر نعمتی افزود: مسابقه بزرگ بین‌المللی ۳۵AWARDS در سال ۲۰۱۵ توسط موسسان جامعه عکس حرفه‌ای ۳۵ photo.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pro  تاسیس شد که  در سال اول، ۳۶ هزار نفر از ۱۱۰ و در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۶ هزار نفر شرکت کردند.

وی اضافه  کرد: در این مسابقه توجه ویژه‌ای به سیستم رای گیری در   سه مرحله معطوف می‌شود، به همین دلیل قادر به پردازش تعداد زیادی از دانلودها هستند.

این مسؤول ادامه داد: در هر مرحله، معیارهای انتخاب سخت‌تر می‌شود و به طور مداوم در حال بهبود برای بی‌طرفانه‌تر کردن انتخاب‌ها هستند که اهداف این مسابقه شامل یافتن ۱۰۰ اثر برتر سال در دسته‌بندی‌های مختلف و از سال ۲۰۱۷ معرفی ۱۰۰ عکاس برتر سال بر اساس ۳ اثر برتر است.

به گفته نعمتی، "آرین بهمنی" عکاس جوان زنجانی برای اولین بار در این مسابقه شرکت کرده و در اولین دوره شرکت خود توانسته به چنین مقامی دست یابد.

برچسب‌ها عکاسی روسیه حوزه هنری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی روسیه حوزه هنری زنجان عکاسی روسیه حوزه هنری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه