Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای اجرای پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان در زمینه ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای اجرای پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان در زمینه ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه همکاری عصر دیروز (یکشنبه ۱۰ آذر) با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به‌منظور مشارکت و بهره­‌گیری از توان و ظرفیت تاثیرگذار اقشار مختلف بانوان کشور با هدف آموزش و ارتقای سطح نگرش و آگاهی آنان در حوزه آب و برق و کسب مهارت‌های رفتاری در حوزه مصرف بهینه از سوی "بنفشه زهرایی" مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره­وری آب و آبفا و "عبدالصاحب ارجمند" مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق به نمایندگی از وزارت نیرو و "مینو اصلانی" رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ساختمان وزارت نیرو به امضا رسید.


بر اساس این گزارش، اصلاح الگوی مصرف آب و برق در خانواده‌ها، ارتقای آگاهی زنان جامعه نسبت به وضعیت منابع آب و برق کشور و ایجاد فرهنگ سازگاری با کم‌آبی در بین زنان کشور از جمله اهداف سه ساله این تفاهم‌نامه عنوان شده است.


هم‌افزایی ظرفیت‌های آموزشی ترویجی و تبلیغی، مشارکت در تهیه محتوای اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای طرح‌های ترویج اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای برنامه‌ها و پویش‌های حمایت از مصرف بهینه آب و برق در فضای مجازی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در حمایت از سمن‌های حامی مصرف بهینه آب و برق از جمله محورهای همکاری مشترک این تفاهم‌نامه است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس بسیج قرآن مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت نیرو تفاهم نامه همکاری تفاهمنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر اولویت اعتبارات دراستان بوشهر در سال جاری را تشریح کرد و گفت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

به گزارش ایسنا، احمد محمدی زاده روز پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت هاست و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح های این بخش تامین بودجه می شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی آنژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در دو سال اخیر، طرح های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیاتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می ورزند.

وی در ارتباط با تامین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تامین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد