Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در گفتگو با مهر در مورد تساوی دو بر دو استقلال برابر سپاهان گفت: به اعتقاد من دیدار زردپوشان اصفهانی و آبی پوشان تهرانی یکی از بهترین بازی های لیگ در دور رفت بود. در طول ۹۰ دقیقه در بیشتر زمان بازی این استقلال بود که صاحب توپ و میدان بود.

وی افزود: خط هافبک و فوروارد آبی پوشان روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که استقلال گل اول را دریافت کرد اما خیلی زود به بازی بازگشت و توانست دوبار دروازه سپاهان را باز کند.

فریبا تصریح کرد: بعد از گل دوم استقلال، سپاهان تمام بازیکنان تأثیرگذارش را وارد میدان کرد. علی قربانی هم به زمین آمد تا سپاهان بتواند گل خورده را جبران کند. در طول بازی نورافکن چندین بار به دروازه استقلال شوت زد و در پایان و لحظات آخر، ضربه او به راحتی وارد دروازه استقلال شد. شاید تنها نقطه ضعف استقلال در دیدار برابر سپاهان، جمع نشدن توپ های دوم بود.

مربی پیشین استقلال اظهار داشت: در ایران هیچ کس نتوانسته روی سر کی روش استنلی ضربه بزند. متأسفانه در همان ثانیه های پایانی بود که استنلی ضربه زد و نورافکن از ضعف پوشش دفاعی استقلال استفاده و گل تساوی را وارد دروازه آبی پوشان کرد که البته چاشنی شانس هم همراه زرد پوشان بود. زیرا سابقه نداشت که ضربه یک بازیکن از میان پای دو بازیکن عبور کرده و وارد دروازه حریف شود.

بهتاش فریبا در ادامه خاطرنشان کرد: دو هافبک وسط استقلال یعنی کریمی و ریگی عملکرد فوق العاده ای داشتند و فکر می کنم ریگی بیش از ۱۱ کیلومتر در این دیدار دوید و بر روی گل اول که قائدی به ثمر رساند، تأثیر بسزایی داشت.

مربی پیشین استقلال با انتقاد از تعویض مهدی قائدی هم گفت: معمولاً وقتی یک تیم دو بر یک جلو می افتد، سعی می کند مهاجمان سرعتی خود را تغییر ندهد. زیرا تیمی که دفاع می کند می تواند بهترین ضد حمله ها را بزند. اما متأسفانه استراماچونی، قائدی را از زمین خارج کرد و این مسئله باعث شد تا مدافعان سپاهان با خیال راحت تر به دروازه استقلال نزدیک شوند. بنابراین احساس می کنم تعویض قائدی در دقایق پایانی به صلاح نبود و استراماچونی نباید چنین کاری را انجام می داد.

وی در خصوص تنبیه انضباطی محمد دانشگر، اظهار داشت: کاری ندارم که چه دلیلی وجود داشته که دانشگر اجازه حضور در اردوی آبی پوشان و اصفهان را نداشته. هر کاری که او کرده من کار استراماچونی را تأیید می کنم که اجازه نمی دهد نظم و انضباط از بین برود. من کلی می گویم بازیکن باید تابع باشگاه باشد و خوشحالم که استراماچونی به دنبال نظم و انضباط است. حتی زمانی که تیمش در ثانیه های پایانی، برد را با تساوی عوض می کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد

 محمد صلاح بعد از جنجال‌های درگیری‌اش با یورگن کلوپ در دیدار ‏قبلی، امروز در دیدار حساس مقابل تاتنهام گلزنی کرد. ‏

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته در جریان تساوی 2-2 لیورپول ‏مقابل وستهم همه چیز تحت‌الشعاع اتفاق عجیبی قرار گرفت که در ‏دقایق پایانی کنار خط رخ داد. ‏

درحالیکه یورگن کلوپ قصد داشت سه بازیکن و از جمله محمد ‏صلاح را روانه میدان کند ستاره مصری که ظاهرا از نیمکت‌نشینی ‏خشمگین بود کنار خط با کلوپ درگیر شد تا صحنه‌هایی عجیب ‏شکل بگیرد. ‏

بعد از چند روز تنش در روابط صلاح و کلوپ که می‌توانست ‏هفته‌های باقی مانده از فصل را تحت‌الشعاع قرار بدهد امروز صبح ‏اعلام شد که کلوپ قصد ندارد از ستاره مصری انتقام بگیرد و در دیدار ‏حساس مقابل تاتنهام او را فیکس می‌گذارد. ‏

همین اتفاق افتاد و محمد صلاح امروز در آنفیلد از ابتدا به میدان ‏رفت. او تنها بعد از گذشت شانزده دقیقه مزد اعتماد کلوپ را دارد و ‏برای تیمش گلزنی کرد. ‏

اندو پاسی عرضی برای خاکپو که در سمت راست و بیرون از محوطه ‏جریمه تاتنهام بود ارسال کرد. ستاره هلندی یک ارسال شناور ‏تماشایی به سمت تیر دوم داشت و صلاح با ضربه سر دروازه را ‏نشانه گرفت. ویکتاریو مقابل توپ صلاح ایستادگی کرد ولی توپ بعد ‏از برخورد به دروازه‌بان تاتنهام وارد دروازه شد. ‏

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز