Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@23:42:45 GMT

سپاهان حرفی برای گفتن نداشت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۶۷۵۷

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با مهر در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل سپاهان اظهار داشت: سطح بازی بسیار بالا بود و دو تیم فراتر از فوتبال ایران بازی کردند. این بازی نشان داد هر دو تیم استقلال و سپاهان شایستگی های زیادی دارند و بی دلیل نیست که در بالای جدول قرار گرفته‌اند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در این بازی تیم برتر میدان بود و خیلی بدشانس بود که نتوانست از این برتری استفاده کرده و در نتیجه هم پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند اتفاق در این بازی افتاد که حتی اگر یکی از آنها هم روی نمی‌داد، استراماچونی تیمش را برنده از زمین بیرون می‌آورد. اتفاقاتی مثل اشتباه داوری، مصدومیت یزدانی، نا آماده بودن اسماعیلی و حتی غیبت دانشگر. 

صاحب جمعی تاکید کرد: استقلال مسیر خوبی را در لیگ طی کرد. آنها نه تنها بهترین نتایج را در هفته‌های اخیر گرفته‌اند بلکه بازیهای بسیار خوبی هم ارائه می‌دهند. این تیم خیلی خوب شده، اما جا دارد که از این هم بهتر شود. 

مدافع پیشین آبی پوشان توضیح داد: تیم برای کامل شدن و بهتر شدن نیاز به جذب چند بازیکن باتجربه در برخی از پستها دارد تا در صورت غیبت بازیکنان اصلی بتوانند وظیفه آنها را به خوبی انجام دهند و این کار مدیریت باشگاه است که این اتفاق را رقم بزند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید شانس خوبی برای رسیدن به صدر جدول داشتند.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم راجع به بازی صحبت کنم باید از همه هوادارانی که امروز انرژی و کمک دادند، تشکر کنم چون حضور آن‌ها در بازی‌های سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت و جزئیات کوچک شرایط را عوض می‌کند. یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب هم بازیکنان سپاهان در پایان بازی داشتند.

او افزود: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف را از بین ببریم. هنوز پنج بازی دیگر مانده و ما تا آخر می‌جنگیم تا به چیزی که حقمان است برسیم. فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین بازی جذابی است. خطاها و یارگیری‌ها جزو شرایط بازی است که گاهی از سرعت بازی کم می‌کند. در بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم اما جزئیاتی که می‌شد برنده شویم رقم نخورد تا مساوی شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا تیمش شجاعت کافی برای برد مقابل سپاهان را داشته، پاسخ داد: برنامه داشتیم که گل بزنیم و شانس هم داشتیم. بازی‌های بزرگ اینطور هستند. مقابل سپاهان و تراکتور و استقلال بازی‌های بزرگی هستند و خیلی سخت است به چیزی که می‌خواهید برسید. اصلا به نتیجه بازی استقلال نگاه نکردیم و به دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. با پرس کردن در زمین سپاهان نشان میدادیم، چقدر می‌خواستیم رو به جلو حرکت کنیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

او درباره اینکه پرسپولیس شانس صعود به صدر جدول را از دست دادند، گفت: من هم به شما یک ضرب المثل می‌گویم اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاوریم هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند باید قهرمان می شدند. شانس در فوتبال وجود دارد اما تا آخرین لحظه می جنگیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

او درمورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: در دوبخش جواب می‌دهم. مثل هواداران ناراحتیم چون می‌شد به صدر جدول برویم. می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند اما هواداران واقعی دیدند که بازیکنان با تمام قلب‌شان تلاش کردند تا به نتیجه برسند. درست است که ناراحت هستند که بازیکنان چقدر تلاش کردند تا به نتیجه‌ای که می‌خواستند برسند.

چرا در بازی‌های بزرگ خوب نتیجه نمی‌گیرید؟ سرمربی پرسپولیس در این باره گفت: به نظر شما احترام می‌گذارم. امروز سروش روز خوبی نداشت و به تیم کمک کرد اما روز خوب او نبود. درباره ریتم بازی باید بگویم که خیلی نمی‌شود در چند بازی ریتم یکسان داشته باشیم و ریکاوری کردن سخت است. پنج بازی سخت دیگر داریم و نمی‌شود آن روند خوب را نگه داشت. بازیکنان تلاش می‌کنند و به نظر شما احترام می‌گذارم. با تیم راحتی بازی نداشتیم و بازی با تیم سوم جدول بود که بازیکنان خیلی خوب کار کردند.

اوسمار درمورد اینکه بازیکن تمام کننده در خط حمله کم دارد، عنوان کرد: ما نسبت به نوع بازی حریف، بازی‌ها را می‌سنجیم و می‌دانستیم که می‌شود به پشت دفاع حریف رسید. ترابی و سروش رفیعی شانس خوبی داشتند. سپاهان یارگیری خوبی داشت و شرایط را سخت کرد. بازی بعدی ما با نساجی است و باید آن‌ها را آنالیز کنیم. باید ریتم تیم را برای آن بازی عوض کنیم. جزئیات بازی را دیدیم که می توانستیم به چیزی که می خواهیم برسیم اما به گل و هدفی که می‌خواستیم نرسیدیم.

پنج بازی تا پایان فصل مانده آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ او گفت: اگر دست من باشد می‌گویم که پرسپولیس همیشه قهرمان می شود.

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند