Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در حالی که ایران ایر پیش از این اعلام کرده بود پروازهای تهران-رم این شرکت هواپیمایی از امروز ۱۱ آذر آغاز می شود، زمان از سرگیری این پرواز به سه شنبه هفته آینده ۱۹ آذر ماه تغییر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، در پی اعمال فشار آمریکایی ها و تحریم های یک جانبه و ظالمانه دولت ترامپ علیه صنعت هوانوردی ایران و همچنین دنباله روی دولت مرکزی رم از فشارهای واشنگتن علیه ایران، این کشور اروپایی اعلام کرد از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) از انجام پروازهای ماهان به رم و میلان ممانعت به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر، این اقدام خصمانه برخی دولت های غربی و تبعیت آنها از دولت ترامپ علیه صنعت هوانوردی ایران را مبنی بر توقف پروازهای ماهان به ایتالیا از ۲۴ آذر امسال را تأیید کرد.

این در حالی است که ایران ایر توانست با مذاکراتی که با این کشور اروپایی داشته، جایگزین ماهان در مسیر هوایی تهران-رم شود.

گفتنی است هما پرواز تهران-میلان را هر هفته روزهای سه شنبه و جمعه برقرار دارد اما پروازهای تهران-رم که مدتی متوقف شده بود، قرار بود از ۱۱ آذر (۲ دسامبر) مجددا از سر گرفته شود.

معصومه اصغرزاده سخنگوی ایران ایر در گفت وگو با خبرنگار مهر از تغییر زمان آغاز پروازهای تهران-رم این شرکت هواپیمایی از ۱۱ آذر (۲ دسامبر) به سه شنبه ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران ایر پروازهای تهران رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت