Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش ظلی پور مجری و کارشناس ورزش از نگاه دو با بیان اینکه در این چند روز بازخورد‌های خیلی مثبتی از برنامه گرفته ام گفت:از مسئولان سازمان صدا وسیما تشکر می‌کنم که بعد از یک سال فرصت دیگری به من دادند تا بتوانم از آنتن تلویزیون با مردم حرف بزنم و بعد از مدت‌ها در حوزه تخصصی ام که ورزش است کار کنم امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش ظلی پور مجری و کارشناس ورزش از نگاه دو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه اول ورزش از نگاه دو را حاوی نکات قوت و ضعف دانست و افزود: برغم اینکه بازخورد‌ها خیلی مثبت است، اما گروه اتاق فکر ما و خود شبکه برنامه را دقیق رصد و نقاط ضعف و قوت را مشخص کرده اند و ما سعی می‌کنیم از این فرصتی که سازمان داده است استفاده کنیم و برنامه قوی‌تر و پرمحتواتری را به مخاطبان ارائه کنیم.

او در خصوص صحبت‌های امیرحسین رستمی که پشت خط برنامه ورزش از نگاه دو آمده بود گفت: امیرحسین نظر شخصی اش را درباره برنامه نود مطرح کرد که البته من نظرم متفاوت است و معتقدم برغم اینکه برخی به این برنامه عادت کرده بودند، اما شبکه سه با کنار گذاشتن آن فرصتی فراهم کرد تا نیرو‌های جوان و فکر‌های متفاوت در حوزه ورزش بویژه فوتبال داخلی زمینه ظهور و بروز و دیدن شدن پیدا کنند.

ظلی پور با بیان اینکه این گفته من نفی زحمات عادل فردوسی پور و گروه برنامه نود نیست افزود: امیدوارم همان طور که سازمان هم اعلام کرد از ظرفیت‌های این تهیه کننده خوب و کاربلد در جا‌های دیگر استفاده شود و البته الان هم فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش به تهیه کنندگی عادل خیلی خوب دیده می‌شود.

مجری و کارشناس ورزش از نگاه دو درپایان از طراحی بخش‌های جدید و ویژه‌ای دراین برنامه خبر داد و گفت: هدف ما دراین برنامه روشنگری درباره مسائل روز ورزش و درکنار آن ایجاد امیدو نشاط درمردم است و امیدواریم که بتوانیم کار خوب و شایسته‌ای ارائه کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش از نگاه دو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

گفتنی است اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند