Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:23:20 GMT

انهدام باند فروش سکه و طلای تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۰۱۷

انهدام باند فروش سکه و طلای تقلبی

یک باند سه نفره فروش سکه و طلای تقلبی در عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان نرماشیر دستگیر شدند.

 سرهنگ حسین یوسف آبادی فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یک زوج جوان با جلب اعتماد و با ترفند فروش ۲۵ سکه طلا تقلبی در قالب عتیقه به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری و متواری شده اند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه طی تحقیقات پلیس امنیت، هویت متهمان شناسائی و در ادامه مشخص شد متهمان منزل خود را در شهرستان بم فروخته و به مکانی دیگر نقل مکان کرده اند که در این راستا ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی باند سه نفره سارقان را در استان کرمان شناسایی کردند.

سرهنگ یوسف آبادی بیان داشت: در ادامه ماموران پلیس امنیت در یک عملیات ضربتی این باند کلاهبردار را در شهر کرمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای تقلبی از نوع النگو، سکه، دستبند، سینه ریز و انگشتر به همراه تعدادی وسایل مربوط به جعل طلا و سکه های تقلبی کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو ایکس ۳۳ متعلق به این باند بیان داشت: متهماان به همراه اقلام مکشوفه به شهرستان نرماشیر منتقل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر افزود: افرادی که به این شیوه از آنها کلاه برداری شده به پلیس امنیت عمومی شهرستان نرماشیر مراجعه کنند تا شکایت آنها مورد رسیدگی قرار بگیرد./ مهر

بیشتر بخوانید /کشف 35 سکه تریخی از خانه یک قاچاقچی

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه