Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور 8 صبح امروز (دو شنبه) آغاز شد.
به گزارش آریا، حمیدرضا پشنگ نماینده سابق مردم خاش در دوره نهم مجلس ، هادی مقدسی نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس هشتم و سلیمان فهیمی نماینده پارس‌آباد در دوره هفتم  از چهره‌های سیاسی  بودند که پیش از ظهر دومین روز ثبت نام با حضور در وزارت کشور برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  محمد عباسپور نماینده دوره های چهارم، ششم و هفتم مجلس پیش از ظهر امروز  با تأکید بر اینکه به طور مستقل وارد انتخابات می‌شود از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.
انگیزه ها برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی نامزدها متفاوت است. اما موضوعی که از زمان آغاز ثبت نام قابل تامل است، سن داوطلبین است. هر چند به مانند دوره های گذشته اشخاص در سنین مختلف برای ثبت نام در انتخابات مراجعه می کنند، اما به نظر می رسد در این دوره بیشتر شاهد داورطلبینی با میانگین سنی بالای 40 سال هستیم. ازدجام و مراجعه بیشتری از سوی نامزدها در روز دوم به چشم می خورد. به طور میانگین ثبت نام هر داورطلب بین 30 تا 40 دقیقه زمان می برد.
مصطفی احترامی، یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که توجه را جلب می کند. او انگیزه خود را از شرکت در انتخابات چنین بیان کرد: پیگیری دغدغه های مردم بزرگترین دلیلی شد که من نامزده انتخابات مجلس شوم. بنده اعتقاد دارم نباید حدود 6 میلیون زوج در انتظار ازدواج در کشور داشته باشیم. نباید شرایط اقتصادی به گونه ای باشد که در آینده ازدواج مختص ثروتمندان شود و جوانان دیگر نمی توانند ازدواج کنند. نباید در حوزه اقتصادی کشور پدیده ای به عنوان فرار مالیاتی ثروتمندان و پرداخت مالیات توسط فقرا داشته باشیم. نباید در بخش بازرگانی کشور کاهش صادرات غیرنفتی و افزایش قاچاق کالا وجود داشته باشد. نباید در حوزه دفاعی خرید سربازی توسوسط ثروتمندان داشته باشیم. 
مرتضی مرتضوی معاون پارلمانی وزارت ارتباطات نیز قبل از ظهر دومین روز ثبت نام از تهران برای انتخابات مجلس  نام نویسی کرد.
داوطلبان این انتخابات تا 16 آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر و به مدت 10 ساعت است.


تکمیل می شود...


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حواشی دومین روز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری