Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:04:24 GMT

۲ متهم کودک آزاری در فردیس راهی زندان شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۴۸۰

۲ متهم کودک آزاری در فردیس راهی زندان شدند

حسن جهانشاهلو روز دوشنبه  درحاشیه دستگیری ۲ عامل  فیلم کودک آزاری در فردیس، گفت:  به تناسب خطای صورت گرفته و بازتاب خبر قرار برای متهمان صادر خواهد شد.
دادستان فردیس ادامه داد: این ۲  متهم تا زمان تامین قرار وثیقه  در زندان  به سر خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره مراقب رفتار خود باشیم، افزود: فرد متهم اصلی  باور نداشت  این رفتار چنین بازتابی داشته باشد و به شدت اظهار پشیمانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان اینکه متهم دوم مشخص نیست تصویر بردار است یا خیر، افزود:  طبق بررسی ها سه جوان تصمیم به انجام این کار گرفتند. 
جهانشاهلو  با بیان اینکه پس از  انتشار فیلم کودک آزاری  نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی بلافاصله شناسایی متهمان را آغاز کردند، گفت:  ۲ متهم این پرونده  نیمه شب گذشته دستگیر شدند.

وی به سرنوشت متهم سوم این پرونده اشاره ای نکرد.

دادستان فردیس گفت: به اداره  بهزیستی شهرستان فردیس دستور داده شد تا  کودک آزار دیده  را شناسایی و  از وی دلجویی شود. 
به دنبال انتشار فیلم آزار واذیت کودک زباله گرد در شبکه های اجتماعی،  مسوولان انتظامی ، امنیتی و قضایی استان البرز بلافاصله وارد عمل شدند و این موضوع را با جدیت پیگیری کردند.

این فیلم در برخی خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

اظهارندامت شدید کودک آزار 

یکی از عوامل کودک آزاری به خبرنگاران با ابزار پیشمانی شدید از رفتار نابخردانه خود گفت که من یک کارگر هستم و دوست ندارم کسی را آزار بدهم ، به شدت از رفتار خودم پشیمان هستم.

وی ادامه داد: کاش میمردم و این اتفاق نمی افتاد، از مردم ایران می خواهم مرا ببخشند ، خیلی پشیمان هستم، به لحاظ روحی و روانی دارم سکته می کنم.

 شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها فردیس کودک آزاری استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس کودک آزاری استان البرز فردیس کودک آزاری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس