Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@17:11:46 GMT

میرسلیم، روحانی را به مناطره دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۵۱۶

میرسلیم، روحانی را به مناطره دعوت کرد

به گزارش الف، حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای از درخواست مناظره مصطفی میرسلیم با رئیس جمهور خبر داد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران پس از به شکست کشاندن توطئه خطرناک استکبار و اغتشاشات اخیر که با رهبری مدبرانه ولی امر ملسمین و حضور گسترده مردم و امدادهای الهی حاصل شد، سوالات فراوانی از دولت و شخص رئیس جمهور دارد که نیاز است از طرف حزبی که سابقه آن از آغاز نهضت امام خمینی (ره) شروع شده و در همه فراز و فرودهای حدود شصت سال، صادقانه با دستانی پاک و ایضاً تقدیم شهدایی بزرگ در خدمت مردم بوده و هست، از ریاست محترم جمهوری پرسیده شده و جواب بشنود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم را به عنوان نامزد خویش به مردم عرضه داشت، شخصیتی که تدین و سلامت و خدمات او مورد تائید همگان است و اکنون از ریاست محترم جمهوری می خواهد با شخص ایشان در یک مناظره، در هر جا که تعیین کنند به سوالات مردم درباره مسائل جاری کشور پاسخ دهند.

در انتهای بیانیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: بدیهی است، متن سوالات با توافق طرفین مناظره تهیه خواهد شد. امید که ریاست محترم جمهوری جهت روشن شدن مسائل، در اسرع وقت پاسخ مثبت دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک