Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر 25 ساله ای که پس از مصرف موادمخدرگل با 11 ضربه چاقو نامادریش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران انلاین ،ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه نهم آذرماه امسال روز شنبه مردی میانسال با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰¬تماس و از کشته شدن همسرش با ضربات چاقو توسط شخص یا اشخاص ناشناس به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با حضور ماموران کلانتری و تایید خبر اولیه، نتیجه تحقیقات پلیسی به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم اعلام که کارآگاهان به اتفاق تیم بررسی صحنه جرم مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل اعلامی شدند.  در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول زنی ۵۸ ساله است بنام "رها" که با شیء برنده‌ای (چاقو) با ۱۱ ضربه به صورت بی رحمانه به قتل رسیده و داخل ملحفه‌ای در بالکن خانه افتاده است.
 همسر مقتول که فرزاد نام داشت و حالت روحی مناسبی نداشت و با گریه و بغض اعلام داشت در ساعت ۱۰ امشب وقتی از محل کار به خانه آمدم پسرم "سعید" در پارکینگ خانه دیدم که بی قرار در پارکینگ خانه نشسته از او پرسیدم اینجا چه می‌کند که اعلام کرد من معتادم و می‌خواهم من را ببری کمپ ترک کنم و من به او گفتم: الان چه شده که می‌خواهی ترک کنی؟ با اسرار مکرر او روبرو شدم و با توجه به استرس و اضطرابی که داشت به او گفتم بیا به کمپ نزدیک خانه برویم. با موتور پسرم راهی کمپ شدیم. آنجا اعلام کردند برای بستری شدن صبح فردا مراجعه کنیم و من و پسرم به خانه برگشتیم.
 شاکی ادامه داد در جلوی پارکینگ منزل وقتی من از موتور پیاده شدم پسرم با صدایی لرزان گفت: من یک نفر را به قتل رساندم و با موتورش رفت من که از حرف‌های او چیزی متوجه نشدم به سمت خانه رفتم. وقتی درب خانه را باز کردم با فرش خیس خانه مواجه شدم و همسرم را صدا زدم که جوابی نشنیدم وارد اطاق خواب شدم که آنجا هم نبود و این تا به حال پیش نیامده بود که همسرم بدون اطلاع من جایی برود به درب خانه همسایه‌های ساختمان مراجعه کردم که آن‌ها هم اظهار بی اطلاعی نمودند. من که داشتم کم کم نگران می‌شدم با خواهرم تماس گرفتم و او که خانه شان نزدیک خانه ما بود سریع خود را به خانه ما رساند و وقتی او به بالکن خانه رفت با ملحفه خونی مواجه شد که با کنار زدن ملحفه جنازه بی جان همسرم را دید. من که از صدای خواهرم شوکه شدم سریع خود را به او رساندم و با دیدن صحنه به یاد حرف پسرم افتادم که گفت: کسی را کشته است  مرد میانسال که در حال گریه بود با صدایی لرزان گفت: ما امکان بچه دار شدن نداشتیم و سعید را ۲۳ سال پیش از پرورشگاه به خانه آوردیم و با مهر و محبت او را بزرگ کردیم هیچ کم و کاستی در زندگی اش نداشت و هرچه خواست برایش فراهم کردیم. سعید را به دانشگاه فرستادیم و در رشته مورد علاقه اش شروع به تحصیل کرد او که الان فارغ التحصیل نقشه کشی ساختمان است اصرار داشت که سرمایه‌ای به او بدهیم تا کاری را برای خود شروع کند با اندوخته‌ای که داشتیم یک مغازه موبایل فروشی برایش راه انداختیم که بعد از یکسال و نیم گفت: برشکسته شده و مغازه را جمع کرد و بی کار شد.
 کارآگاهان از همسر مقتول پرسیدند آیا سعید می¬داند که فرزند خوانده شماست؟ مرد با سکوتی عمیق سر را به زیر می¬اندازد و می‌گوید نه نگذاشتیم متوجه شود مثل پسر واقعی مان از او مراقبت کردیم.
 با سرنخ‌های به دست آمده و ظن قوی ماموران به دست داشتن سعید به قتل نامادری خود کارآگاهان با اقدامات پلیسی فردای روز جنایت ساعت ۱۰ شب متهم را در حوالی خانه شناسایی و دستگیر می‌کنند و سعید پس از انتقال به اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی به قتل مادر خود اعتراف کرد.
 در روز حادثه بی کار در خیابان می‌چرخیدم و برای مصرف مواد به پارکینگ خانه آمدم پس از مصرف ماده مخدر گل از راه پله بالا رفتم وقتی وارد خانه شدم مادرم گفت: سعید چرا دنبال کار نمی‌گردی و من که در حالت خودم نبودم به آشپزخانه رفتم و چاقویی که بر روی میز بود به سمتش حمله کردم و او را به قتل رساندم.
سرهنگ گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به دستگیری و اعتراف قاتل به قتل نامادری خویش، وی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. بیشتر بخوانید/ پسر شیشه ای مادرش را به قتل رساند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)

عصر ایران - می کاسیتا (Mi Casita) که به "خانه کوچک من" ترجمه می شود، توسط مادرن تاینی لیوینگ (Modern Tiny Living) طراحی شده و تنها 7.9 متر طول دارد. این خانه جمع و جور که قابلیت جابجایی روی چرخ را دارد، یک مدل سفارشی است که آزادی و انعطاف پذیری بیشتر را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. به رغم اندازه کوچک، می کاسیتا از نظر سبک و کارایی چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

می کاسیتا؛ خانه ای متحرک

شرکت مادرن تاینی لیوینگ مستقر در کلمبوس، اوهایو، یکی از سازندگان پیشرو در بازار خانه های جمع و جور آمریکا است. با پیشینه ای گسترده در استادکاری، طراحی خانه، طراحی داخلی و معماری، مادرن تاینی لیوینگ یکی از شرکت هایی است که همواره به دنبال نوآوری و ارائه طرح هایی متمایز هستند. می کاسیتا که با استفاده از مواد با کیفیت بالا و توجه زیاد به جزئیات ساخته شده است، بار دیگر گواهی بر نبوغ و مهارت بالای این شرکت است.

با چیدمانی هوشمندانه که شامل یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه مدرن، یک اتاق خواب در سطح همکف، یک فضای خواب اضافی در طبقه بالا، و یک حمام اسپا مانند می شود، می کاسیتا یک انتخاب خوب برای زوج ها یا خانواده های کوچک است که می توانند از آن به عنوان یک خانه دائمی یا متحرک استفاده کنند.

می کاسیتا روی یک تریلر سه محوره سفارشی قرار می گیرد و با نمای بیرونی شیک با رنگ نارنجی متمایز همراه با تزئینات آبی جلب توجه می کند. تزئینات اطراف درب ورودی با روکش سدر است و یک سقف فولادی زغالی طراحی را تکمیل می کند.

می کاسیتا؛ کوچک اما جادار

طراحی داخلی می کاسیتا به گونه ای صورت گرفته که به رغم اندازه کوچک همچنان جادار احساس شده و امکانات فراوانی را برای ساکنین فراهم می کند. فهرست بلندبالایی از ویژگی ها، این خانه را نه تنها قابل زندگی، بلکه بسیار راحت و کاربردی می سازد. از آن جمله می توان به فضای ذخیره سازی فراوان در سراسر خانه، یک فضای نشیمن/ناهارخوری چند منظوره، اتاق خواب راحت، لوازم خانگی مدرن و یک وان حمام اشاره کرد.

سبک کلی خانه با کفپوش وینیل لوکس، دیوارها و سقف های تخته سه لا افرا، و ترکیب رنگ سفید و چوب طبیعی در فضاهای نشیمن و رنگ آبی در آشپزخانه به نظر می رسد به دنبال ایجاد حس یک خانه سنتی مدرن است.

طراحی هوشمندانه برای استفاده از حداکثر فضای داخلی

به محض ورود به می کاسیتا، با یک فضای نشیمن دنج روبرو می شوید که شامل یک نیمکت داخلی با فضای ذخیره سازی یکپارچه همراه با قفسه هایی برای قرار دادن کتاب، اشیا دکوری یا گل است. یک میز گردان این گوشه زیبا را به فضایی چند منظوره برای کار، غذاخوری، یا سالنی کوچک تبدیل می کند.

اتاق خواب اصلی در سمت راست، یک فضای خواب با دسترسی آسان، حریم خصوصی افزایش یافته و راحتی را ارائه می کند. یک درب شیشه ای مات سفارشی این قسمت را از بقیه خانه جدا می کند. تشک روی پلتفرمی که از سطح زمین فاصله دارد، همراه با چند کشور قرار دارد. چند قفسه فضای ذخیره سازی در این اتاق را افزایش می دهند و همچنین امکان شخصی سازی بیشتر را برای ساکنین فراهم می کند.

آشپزخانه شیک می کاسیتا در مرکز خانه قرار دارد و برای چنین خانه کوچکی جادار و بزرگ به نظر می رسد. کابینت های آبی رنگ همراه با پیشخوان های چوب قهوه ای افرا و سینکی بزرگ جلب توجه می کنند. لوازم خانگی اندازه کامل شامل اجاق برقی رومیزی سه شعله، یک فر، هود، یک مایکروویو جمع و جور و یک یخچال 24 اینچ، به این فضای پخت و پز کارایی زیادی می بخشند.

زیر پلکانی که به اتاق خواب در طبقه بالا منتهی می شود، فضای ذخیره سازی بیشتری در نظر گرفته شده است. زیر فضای خواب طبقه بالا یک حمام زیبا دارای وان و دوش قرار دارد که کاشی های شش ظلعی سبز رنگ بر زیبایی آن می افزایند. این فضا با یک توالت فرنگی، یک واحد ترکیبی ماشین لباسشویی/خشک کن و چند قفسه تکمیل می شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بِلا ؛ خانه 28 متری با امکانات کامل و بسیار جادار! (+عکس)

دیگر خبرها

  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!