Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زاده از برپایی نخستین نمایشگاه کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در تهران خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه های بین المللی باعث توسعه صادرات می شود، زیرا پس از تولید محصول بومی این محصول باید به بازارهای هدف شناسایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهمن حسین زاده در حاشیه برگزاری بیست و سومین سالروز ملی صادرات از برپایی نخستین نمایشگاه کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در تهران خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه های بین المللی باعث توسعه صادرات می شود، زیرا پس از تولید محصول بومی این محصول باید به بازارهای هدف شناسایی شود و برگزاری نمایشگاه های بین المللی چه در داخل و چه در خارج از کشور به این امر کمک زیادی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با اشاره به اینکه ایران طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در حال افزایش تعداد برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، افزود: از آنجایی که یکی از اولویت‌های اساسی وزارت صنعت، معدن و تجارت توسعه صادرات به کشورهای همسایه است، در سال جاری در حدود ۴۰ نمایشگاه برپا شده است.

وی با بیان اینکه عمدتاً کشورهای توسعه یافته در حوزه اقتصادی به برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهند، اظهار داشت: به همین دلیل برپایی نمایشگاه های بین المللی نیز برای وزارت صنعت، معدن و تجارت از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مقام مسئول ادامه داد: از این رو برای توسعه اقتصادی، کمک های مالی لازم نیز برای برگزارکنندگان نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است.

حسین زاده با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که دولت برای آن برنامه ریزی کرده است، برپایی نمایشگاه های بین المللی در حوزه گردشگری و توریسم است، گفت: این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با برپایی نمایشگاه های بین المللی در این حوزه می توانیم بسیاری از مشاغل را در بازار کار فعال کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خاطر نشان کرد: در مجموع نمایشگاه ها به طور مستقیم و غیر مستقیم در رونق اقتصادی کشور بسیار تاثیر گذار هستند.

وی در پایان یادآور شد: حضور ایران در نمایشگاه دبی بیانگر توجه متولیان این حوزه به توسعه صنعت گردشگری و ارز آوری در این بخش است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس انتخابات مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد یادواره شهدا اصفهان هفته بسیج بهمن حسین زاده نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان