Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@05:10:41 GMT

کی‌روش فقط لقمه‌های آماده را تبدیل به گل می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۸۳۸۵

کی‌روش فقط لقمه‌های آماده را تبدیل به گل می‌کند

کارشناس فوتبال گفت: کی روش فقط لقمه های آماده را تبدیل به گل می کند و در جهت خلق موقعیت و خود را در موقعیت قرار دادن موفق نبوده و بیشتر به حواشی کار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عابدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی صاحب نیوز در مورد عملکرد سپاهان در بازی با استقلال اظهار کرد: طبق معمول امیر قلعه نویی با روش منحصر بفرد کی روش به میدان رفت و  توپ‌ و میدان را به دست حریف داد و با احتیاط بفکر گلزنی به خصوص روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم برای ضربه زدن سر کی روش استنلی بود که علیرغم که تحت فشار بودند به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال تصریح کرد: دل خوشی به دفاع و دروازه بان خوب و دو هافبک میانی تدافعی برای سپاهان در بازی های حساس خطرناک به‌شمار می رود   وی در ادامه افزود: محمدرضا حسینی از شرایط آرمانی بدور است و سجاد شهباززاده هم برای سیستم کی روشی امیر قلعه نویی از آمادگی لازم برخوردار نیست.   عابدی با انتقاد از عملکرد کی روش استنلی گفت: کی روش فقط لقمه های آماده را تبدیل به گل می کند و در جهت خلق موقعیت و خود را در موقعیت قرار دادن موفق نبوده و بیشتر به حواشی کار دارد. داوود عابدی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم و پس از دریافت گل استقلال حمله می کرد وقلعه نویی با استفاده از میرزایی در راست و آوردن نورافکن به چپ به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و حتی صحنه مشکوک به پنالتی برای میرزایی بوجود آمد و نورافکن گل زد.   این مربی فوتبال با بیان اینکه محبی در این بازی محو بود و شاید باید زودتر محو می‌شد، عنوان کرد: قلعه‌نویی باید با توجه به داشته های تیمش فوتبال زیبا با خلق موقعیت های زیاد را بخواهد درست مثل بعد از گل خوردن از استقلال در نیمه دوم و عقب افتادن که توانایی اینکار را هم دارد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است